Terug naar overzicht
Ik wist dit ook niet meer, en de priester zei dat hij genoeg had met de plaats en met het adres van mijn ouders toen ik gedoopt ben
ow dus als ik weet waar men ouders woonde toen ik gedoopt ben, dan weet hij genoeg?
dat staat normaal ook in het trouwboekje van je ouders!Groetjes
Inderdaad in het trouwboekje van je ouders kijken. Daar staat in waar en wanneer je getrouwd bent en dan kan je daar je doopselbewijs opvragen. Als je in dezelfde parochie trouwt als waar je gedoopt bent, kan de priester het zelf opvragen.
Het stond erbij men ouders ni in maar heb het ondertussen gevonden :-D
Hey Silvie, Als de priester je plaats weet van je doopsel en ongeveer het jaartal, dan stuurt de priester (of zijn helpers) een brief naar die priester en die moet dan in het doopselregister gaan zoeken en daar staat een datum bij. Je moet hiervoor zelf niets doen :-)
Hey Silvie,
Als de priester je plaats weet van je doopsel en ongeveer het jaartal, dan stuurt de priester (of zijn helpers) een brief naar die priester en die moet dan in het doopselregister gaan zoeken en daar staat een datum bij.
Je moet hiervoor zelf niets doen :-)
Hey iedereen,ondertussen zijn we bij de pastoor geweest en het is inorde ondanks dat ik nederland ben geboren :) alleen men geboorteakte moet ik zelf aanvragen in NL. dus op nog geen maand hebben we de datum, gemeentehuis, kerk en zaal vast gelegd. yeah! vrijdag voor de eerste keer naar een trouwjurk gaan kijken... spannendGrtjs