TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
tinne
23-5-2014
|
11-12-2013 5:03:51
Denk twee keer na voor je die laat zetten. Mijn vriend wou dat ook doen omdat hij zen ring voor het werk eigenlijk niet mag dragen. Ik was er persoonlijk al tegen maar de juwelier heeft hem toch kunnen overtuigen om het niet te doen. En de juwelier heeft gelijk,na een tijdje zal de tattoo vervagen en helemaal niet mooi meer zijn. Natuurlijk jullie keuze he en hopelijk vind je iemand moet je het toch doen.
|
|
sofie
13-9-2013
|
11-12-2013 8:09:20
Wij hebben ook een tattoo ipv ring,maar geen getattoeerde ring. Ze raadden ons dit af, omdat het idd vervaagt. Wij hebben dezelfde tattoo op onze onderarm Heb je in sint-niklaas bodymetals? Of zijn die daar niet meer? Veel succes :-)
|
|
sandrine
14-3-2014
|
11-12-2013 8:27:53
niet om de pret te bederven maar hou ook vooral wat als??? ale,snap je,wat als jullie uit elkaar gaan?? staan jullie daar met je getattooeerde ring. mss een ander juweel ofzo ipv een ring?
|
|
Marie-Constance
16-8-2014
|
11-12-2013 9:40:01
Hey Sven,
Pirate Piercing in Turnhout (gemakkelijk te bereiken via E34, niet zo heel ver van Antwerpen) heeft hele goeie tattoeëerders zitten. Je kan er altijd binnen springen om eens te vragen hoe en wat. Een tattoo vervaagt inderdaad wel een beetje maar je kan ze altijd laten bijkleuren als je dat nodig zou achten.
Ik heb er zelf een tattoo laten zetten, wel geen ring, en ben er echt super tevreden van!
En om een antwoord te geven op de "wat als" vraag... zij hebben ook een lazer machine waarmee ze tattoo's kunnen verwijderen, heb al resultaten gezien en gaat echt goed.
Dank goed na over wat je wil maar ik vind het een mooi gebaar.
Groetjes,
Marie
|
|
Vanessa
31-8-2013
|
12-12-2013 8:54:28
tattoo mike in schoten. Weet waar hij mee bezig is en geeft veel tips over wat je beter wel of niet doet. Idd, een echte ring is niet aan te raden want aan de zijkanten en vooral aan de onderkant zal die vervagen en lelijk worden. 2 dunnen lijntjes bvb zullen in elkaar overvloeien waardoor je een dikke zwarte plek krijgt. Mijn man heeft een symbool op zijn ringvinger laten zetten dus alleen op de bovenkant. Het kan dus wel maar je moet alleen zien waar en wat je zet. En het was héél pijnlijk, zei hij, maar ja, het staat er zo op he ;-)
Veel succes
|
|
|
|
Helemaal uzelf !
in |
Je wil je professioneel laten opmaken op je trouwdag of je wil een leuke make-over bij jou thuis
in Sint-Stevens-Woluwe (Zaventem) |
Een prachtig bruidskapsel en bijhorende naturelle Make-Up, wij laten je stralen op jouw speciale dag!
in Deurne |
Iedereen verdient het om er stralend uit te zien op zijn of haar belangrijke dag!
in Borgerhout |
in Turnhout |
Professionele, betaalbare make-up & hairstyling op maat...
in Hemiksem |
Welcome to the world of beauty!
in Leest |
Always look at the bright (bride) side of life !!
in Rillaar |
"wondermooie creaties op locatie, voor u en uw omgeving"
in Bocholt |
Bruidskapsel en make-up aan huis
in Harelbeke |
|