TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
FILIP
|
2-1-2007 11:31:53
Dag veerle je bent nog op zoek naar een videograaf? kijk hier eens op mijn info pagina ofwel mijn site www.fd-huwelijksreportages.be
|
|
Sissi
26-5-2007
|
2-1-2007 12:42:43
Hey,
Wij hebben gekozen voor db-pictures. Ze hebben een website en staan vaak op beurzen. Ik vond dat hun dvd's boven de andere uitstaken.
Groetjes, Sissi
|
|
marlies
20-12-2007
|
2-1-2007 13:25:42
Neem gewoon de goudengids even vast, en zoek in je streek. Gegarandeerd dat er een goeie tussenstaat ;) En een professionele...
|
|
Nathalie
|
2-1-2007 15:28:29
Beste Veerle,
ik probeer zoveel mogelijk reclame te maken voor de videograaf die ns huwelijk ook heeft gefilmd. Hij is zeer professioneel en zeer menselijk van prijs. Je kan hem altijd een vrijblijvend mailtje sturen macrea@mac.com Vriendelijke groetjes vanwege Nathalie
|
|
ann
4-8-2007
|
2-1-2007 15:36:08
Wij hebben een zeer goede, goedkope maar zeer professionele videograaf gevonden. Zijn e-mail adres is fre4@telenet.be Groetjes, Ann
|
|
Karine
20-7-2007
|
2-1-2007 16:12:28
Hey Veerle,
Wij hebbben onlangs een afspraak gemaakt met Freddy (videograaf). We hebben enkele werken van hem bekeken en vonden deze prima.We hebben ook beslist om met hem te gaan samenwerken voor onze trouw.Hij is zeer vriendelijk en zeker niet duur. Indien gewenst stuur ik U zijn gegevens wel door. Groetjes, karine
|
|
marlies
20-12-2007
|
2-1-2007 19:02:29
ik blijf het verdacht vinden dat hier zoveel over fre, freddy en theo staat, terwijl er in heel belgie honderden videografen rondlopen... De wereld is soms toch klein :(
|
|
freddy
|
2-1-2007 20:05:17
Beste Marlies,
Ik ben zo vrij om namens Theo en mezelf te antwoorden.
1.Misschien zou het geen slecht idee zijn dat U eerst eens gaat kijken bij Theo en alle andere videograven die op deze site naar Uw smaak teveel vermeld worden.Dan pas GEFUNDEERDE commentaar geeft of iemand van de dienstverleners terecht of ten onrechte dikwijls vermeld wordt.
2. Niet alle videograven, fotograven en andere dienstverleners hebben zin om op het forum te komen. Anders hadden ze het reeds lang gedaan. De wereld kan dus inderdaad klein zijn.
3. U mag niet uit het oog verliezen dat eens getrouwd de meeste gehuwden andere problemen hebben zoals dagelijkse huishoudelijke taken, job,bouwplannen,kinderen,vriendenenzv. Derhalve de belangstelling voor het Forum na het huwelijk afneemt om uiteindelijk niet meer op het Forum te komen.Ook hier kan de wereld inderdaad klein zijn.
4. Wij weten dat U de aanschaf van een eigen camera voor 300 euro promoot om vervolgens door vrienden te laten filmen. Dat kan SOMS meevallen maar het omgekeerd is ook waar.
Mag ik terzake U herinneren aan een commentaar dat ik op deze site las : namelijk een bruidspaar had kennissen laten filmen.Nadien hadden ze daar dik spijt van want op een bepaald cruciaal moment was de batterij plat.Een ervaren cameraman hetzij beroeps hetzij amateurs heeft altijd reserve opgeladen batterij en cassette in broekzak.
Ik las hier ook eens dat het zelfs bij een professioneel ook kan mislopen. Een bruidspaar kreeg een DVD met een fragment waarbij het geluid onherstelbaar verloren was en bovendien in het midden van het beeld een vlek aanwezig was.Een goede beroeps reinigt regelmatig de lens enzv.
Ik wil U hiermee gewoon maar aantonen niemand of niets perfekt is zeker als men oordelen velt op grond van vermoedens ipv op feiten.
Anderzijds is het zo dat diegenen die zich met hart en ziel EN met verantwoordelijkheidsgevoel zich voor iets inzetten dan ook tot mooie resultaten komt.Daarvoor ook waardering krijgt.Dit geldt trouwens voor al mijn collega's en andere dienstverleners die hier naar Uw smaak teveel vermeld wordt.
Met vriendelijke groeten
Freddy
|
|
Bart
|
|
|
marlies
20-12-2007
|
2-1-2007 20:54:03
hihi, toch grappig om te zien dat jullie je daar zo druk in maken. ik ben ook maar een bruidje dat gewoon opmerkt, net als anderen vrouwen hier...
Dit forum is trouwens voor koppeltjes en niet voor reclame makkers als ik u hierop mag wijzen...
|
|
Lieve
1-9-2006
|
3-1-2007 8:12:15
Hey,
Marlies, ik kan je heel goed volgen en lees ook regelmatig de gepikeerde reacties op dergelijke opmerkingen van diegenen die hier telkens weer reclame maken voor hun eigen winkel, zelfs als ze goede raad geven over andere onderwerpen. Het stoort mij ook heel erg.
Ik vrees echter dat er weinig aan te doen is...
Het kan heel goed zijn dat deze mensen uitstekend werk leveren, maar de manier waarop ze zichzelf hier proberen te verkopen roept bij mij toch vragen op.
Groetjes, Lieve
|
|
freddy
|
3-1-2007 8:44:48
Hi Marlies,
U scoort een punt: als men inhoudelijk niets te vertellen heeft of geen positieve bijdrage levert moet men zich daar inderdaad niet druk over maken.
M.i.dient dit Forum o.a. voor het uitwisselen van informatie/ervaringen tussen aanstaande bruidsparen.
Op vraag van Veerle hebben ondermeer bruidje Ann (op Forum Fotografie 25/11/06) en bruidje Karine (Fotografie 7/12/06) gereageerd.Volledig conform het opzet van dit Forum.
Als U dit verdacht vindt of eventueel zich daarover druk maakt dan zit U met een probleem.
Beste groeten
Freddy Videograaf
|
|
freddy
|
3-1-2007 9:25:15
Oeps foutje
Bruidje Ann was voor het eerst op Fotografie Forum op 7 en 11 november 2006 dus niet op 25/11
Freddy
|
|
Theo
|
4-1-2007 4:00:14
Beste Freddy, Bedoelt u met Theo,mezelf van www.videomane.be ? Toch bedankt dat u ons niet afbreekt,zoals de meeste anderen. Troost u,degenen die ons bekritiseren zijn doorgaans mensen die geen videograaf willen op hun feest.En dan hebben ze kritiek als wij de koppeltjes raad geven.Trouwens wie verplicht Marlies om een brief te lezen die niet eens aan haar is gericht.Zoals u schrijft,vele koppeltjes bezoeken deze site niet langer,eens ze getrouwd zijn. Wij zouden anders ook meer positieve klanken horen.Het zijn meestal de concurrenten,die hier onder een valse inlognaam,ons proberen te kwetsen.Ik kan u daarover meer vertellen.Als ik om feiten vraag dan zijn ze te laf om hun bekend te maken.Beste groeten, Theo
|
|
freddy
|
4-1-2007 8:52:28
Beste Collega Theo,
Ik was inderdaad zo vrij mede namens U te antwoorden.
Bovendien zoals U kon lezen nam ik het ook op voor al onze overige collega's op deze site.Zelfs ook voor diegenen die zich verlagen tot scheldpartij tegenover hun collega. Hun motieven ken ik niet maar hopelijk komen ze mede dank zij mijn reactie aan Marlies gericht tot een andere benadering. Immers waarom zouden we mekaar beschimpen en afbreken ?
Als we allemaal goed werk afleveren komt immers iedereen wel op zijn beurt aan de bak. Hopelijk wordt men weldra verstandig.
Het is juist dat sommige collega's onder valse inlognamen anderen afbreken. Ik betreur deze handelswijze.Zeker als men op vraag zijn/haar mening niet sterk inhoudelijk kan/wil motiveren. De bruidsparen hebben daar geen boodschap aan.Integendeel, troost U , een verstandig bruidje heeft dat wel door.
Persoonlijk vind ik wel dat iedereen ons mag bekritiseren als ze menen daarvoor redenen te hebben.Echter hun visie moet inhoudelijk sterk en gemotiveert zijn.Anders is het waardeloos en verlaagd men zichzelf.In dat geval moeten we ons daarover niet druk maken zoals Marlies terecht schreef.
Graag zou ik eens de huwelijksdatum van Marlies willen weten.Ik hoop dat bruidje Marlies niet de Marlies is welke reeds sedert november 2005 op deze site aanwezig is.
Tot slot tot mijn genoegen lees ik dat U mij gelijk geeft dat eens getrouwd men meestal niet meer op deze site komt. De bruidsparen zouden dat meer moeten realiseren als ze naar referenties van iemand vragen. Wellicht zijn er nog anderen die heel goed werk afleveren maar de pech hebben dat hun "klantjes" niet meer op de site komen. Dit zou echter geen reden mogen zijn om onder valse inlognamen zichzelf te promoten.
Met allerbeste groeten en succes
Freddy Videograaf
|
|
Sissi
26-5-2007
|
4-1-2007 11:31:18
Aan Freddy,
Vorig jaar zijn hier op het forum heel veel discussies ontstaan rond de "reclame" die hier gemaakt wordt en om dat dit jaar te vermijden zou ik graag het volgende even kwijt willen. Ik begin hier namelijk mijn hart al vast te houden als mensen naar ervaringen vragen i.v.m. een videograaf of een dj. Net toevallig met die mensen komen er steeds opnieuw van die ellenlange discussies. Dit forum is er om mekaar te helpen en niet om steeds opnieuw mekaar te verwijten.
Naar mijn mening is dit forum bedoeld om ervaringen uit te wisselen tussen toekomstige en ex- bruidsparen, niet om reclame te maken. Als ik een videograaf of iets anders zoek dan zal ik die wel opzoeken in de gouden gids of op internet of iets dergelijks. Hier vraagt men meestal niet naar adressen maar wel naar ervaringen. De meesten vragen niet of je een videograaf kent maar wel of je een ‘goede’ videograaf kent. Als men dan al adressen vraagt dan zullen die wel verstrekt worden door andere bruidsparen. Als men goed werk levert dan vinden de mensen u wel. Als u per se wil dat hier reclame voor u gemaakt wordt vraag dan aan de bruidsparen die bij u geboekt hebben of ze dat willen doen. Als ze tevreden zijn over uw werk zullen ze dat met plezier doen. Het zou nogal mooi worden moest elke videograaf of visagiste of feestzaal hier zichzelf zitten aanprijzen. Daarvoor dient dit forum niet, daar zijn andere kanalen voor (zoals bvb. de info-gids op deze site). Daarom: houd a.u.b. op met die reclame, het werkt vaak averechts. Gelukkig dus maar dat niet alle videograven, fotograven en andere dienstverleners zin (of tijd) hebben om op het forum te komen.
U zegt dat niet alle ex-bruidjes hier komen kijken. Dat is zo, maar dat wil niet zeggen dat je de persoon die jij gekozen hebt (ook al ben je nog niet getrouwd) niet kunt aanprijzen. Als je bvb. al het werk van iemand gezien hebt kan je wel zeggen wat je er van vindt.
Dat men u gaat beschuldigen (al dan niet terecht, want dat laat ik in het midden) dat uw naam veel voorkomt verbaast me niets. Dat is nu eenmaal de keerzijde van de medaille. U zal ongetwijfeld al klanten gevonden hebben via dit forum, maar u moet ook weten dat velen niet opgezet zijn met uw reclame. Ook al probeert u zich sympathiek te maken door op eender welke vraag te proberen antwoorden. Dit komt bij mij over alsof u net iets teveel moeite wil doen om op een goed blaadje te staan (maar dat is mijn persoonlijke mening). Als mensen vaak dezelfde naam zien terug keren dan stelt men zich daar wel eens vragen bij, vooral door wat er hier in ’t verleden maar al te vaak gebeurd is. Door steeds opnieuw in discussie te gaan maakt u zichzelf niet echt populair, integendeel zelfs.
Veerle vroeg hier om een goede videograaf en heeft al heel wat antwoorden gekregen maar jammer genoeg weinig waarmee ze iets kan aanvangen. Laten we zoiets in de toekomst vermijden. Daarom Veerle: mijn antwoord op uw vraag staat heel wat berichten lager.
Groeten, Sissi
|
|
Lieve
1-9-2006
|
4-1-2007 11:37:40
Heren,
ik wil toch nog graag iets toevoegen aan dit onderwerp.
Ik weet niet wie Marlies is en hoe lang ze al op het forum komt, maar ikzelf ben ook al meer dan een jaar een vaste bezoekster. Ondertussen ben ik ook getrouwd, maar ik kom hier af en toe nog graag eens kijken en waar ik kan, geef ik graag mijn mening of advies en deel ik mijn ervaringen met de mensen hier.
Er zijn dus wel degelijk ex-bruidjes die hier nog langskomen. Dat Marlies hier al sinds 2005 zou zitten, is dus geen bewijs dat ze niet ter goeder trouw zou zijn wat betreft haar opmerkingen.
Bruidjes die zich storen aan de steeds terugkerende reclame van bedrijven hier op het forum zijn ook niet noodzakelijk dames die het 'een ander niet gunnen' of die 'zelf niet op zoek zijn naar...'. Het zijn gewoon mensen die meer belang hechten aan iemands ervaring dan aan reclame. Hopelijk respecteren jullie dit ook en zien jullie mijn opmerkingen niet als een aanval.
Groetjes, Lieve
|
|
freddy
|
4-1-2007 13:05:00
Hallo Lieve,
U heeft mij inderdaad eens geschreven dat U inmiddels gehuwd was.Sedert de enkele maanden dat ik op deze site ben heb ik Uw diverse commentaren gelezen.Meestal hadden ze inhoud en zijn ze waardevol voor de toekomstige bruidjes.Bravo. Spijtig genoeg hebben de meeste bruidjes na het huwelijk minder of geen belangstelling meer voor het Forum.
U heeft als bruid maar één huwelijk meegemaakt. Een prof.tientallen per jaar.Hij kan vergelijken en het beste aan bruidjes meededelen. Dat hij zijn titel/beroep daarbij vermeld mag U hem m.i. niet kwalijk nemen.Doet een advocaat of doctor bijv.ook.
Wat Marlies betreft.Ze noemde zichzelf " bruidje ".Zowel de toon als de inhoud van haar opmerkingen komen sterk overeen met deze van ene Marlies welke reeds sedert november 2005 op de site aanwezig is.Vandaar dat ik graag eens de huwelijksdatum van bruidje Marlies wou vernemen.Is toch niets mis mee dacht ik.
In elk geval Uw opmerkingen beschouw ik zeker niet als een aanval eerder constructief.
Bedankt
Freddy Videograaf
|
|
freddy
|
4-1-2007 14:42:09
Beste Sissi,
Dank voor Uw uitvoerige toelichting.Er werd al zodanig veel geschreven dat U het mij zeker niet kwalijk neemt dat ik het nu kort hou.
In grote lijnen ben ik het met U eens.Behalve... van mij mogen gerust alle dienstverleners nuttige ervaringen/adviezen kostenloos aan de bruidjes meegeven.Hoe meer hoe liever.
Vervolgens :
1. Inderdaad ik probeer zoveel mogelijk te antwoorden op diverse vragen van bruidjes.Elke week een huwelijk meemaken geeft een schat aan informatie die ik wil delen als bruidjes daarnaar vragen.Lijkt mij niets mis mee. Zelfs als ik daaronder videograaf bijschrijf.
2.Bruidsparen waarvoor ik werkte of reeds geboekt hebben reageerden inderdaad reeds in mijn plaats. Ook ditmaal( zie bijv.onderaan) Karine en Ann.
3.De eerste keer dat ik op de site kwam deed ik een mededeling dat sommigen inderdaad als reclame interpretteerden Dank zij een opmerking van ene Lieve heb ik dat niet meer herhaald.
4. Dank voor Uw goede raad. In de toekomst zal ik niet meer reageren of in discussie gaan telkens het om een inhoudloze of anonieme onterechte beschuldiging gaat.De meeste bruidjes weten inderdaad wel beter.
Met vriendelijke groet
Freddy
|
|
Christel
30-6-2007
|
4-1-2007 15:28:19
dag Veerle Je had waarschijnlijk nooit gedacht dat jouw vraag zoveel zou teweeg brengen op het forum. Ja zo gaat dat hier , zeker als de vraag over videografen gaat....
Ik heb hier allemaal niet veel aan toe te voegen, enkel dit nog Freddy , in een onderstaand bericht zeg je zelf "M.i.dient dit Forum o.a. voor het uitwisselen van informatie/ervaringen tussen aanstaande bruidsparen."
"uitwisselen tussen aanstaande bruidsparen " dus Tot zover ik weet sta jij niet op trouwen...
Van u mogen alle dienstverleners hier berichten posten en advies geven , maar daar ga ik toch niet mee akkoord Het zou hier nogal wat worden dan
Groeten, Christel 160607
|
|
freddy
|
4-1-2007 16:28:40
Hallo Christel,
Als U van echter van mening bent dat ik ,die bijna elke week een trouw meemaak dus perfekt kan vergelijken,aan de bruidjes deze tips niet meer doorgeef dan wil ik mij graag onthouden.
Ik meende echter dat ik de bruidjes een dienst kon bewijzen met een tip.Het weze over DJ, ceremoniemeester,traiteur, feestzaal,fotolocaties, zitplaatsen,vervoer etc.
Maar zegt U het maar. U beslist.
Hieronder een voorbeeld van een bericht op het Forum.
Groeten
Freddy
Bericht voor Freddy van: Véronique reacties: 6 12/12/2006 12:36:39 Andere Hi Freddy,
Ik heb al veel reacties van jou gelezen en heb de indruk gekregen dat je echt wel op de hoogte bent over alles. Wijzelf zijn nog op zoek naar een betaalbare ceremoniemeester voor ons huwelijk dat zal plaatsvinden op 16/06/2006. We wonen in Mortsel maar we zijn er nog wel niet helemaal uit of we van bij ons thuis gaan vertrekken of van bij mijn ouders. Moest je iemand kennen die ceremoniemeester is mag je mij steeds de gegevens doorsturen, via dit forum of per mail naar XXXXXXXX
Alvast bedankt, Groetjes, Véro en Billy
|
|
Christel
30-6-2007
|
4-1-2007 16:59:53
dag Freddy
Ik ga hier niet gaan beslissen in naam van ALLE bruidjes op het forum, dat is niet eerlijk en dat wil ik ook niet. Het is niet omdat ik dat niet wil dat jij dat niet meer moet doen. Ik zei gewoon wat ik ervan vond, dat mag toch?
|
|
freddy
|
4-1-2007 18:06:23
Dag Christel,
Natuurlijk mocht dat.Daarvoor dient ook een Forum.
Eerlijk ik denk dat 50 % er zeer blij mee is.Ik kreeg al veel positieve reacties met de tips.Maar zoals met alles zal er altijd pro en contra zijn.
Ik doe voorlopig dan maar verder met vergelijkende praktische tips.Wees gerust ik hou mijn ogen open.
Tof dat jij tenminste je huwelijksdatum erbij vermeld. Iedereen zou dat mogen doen.
Succes Freddy
|
|
Sissi
26-5-2007
|
4-1-2007 21:48:47
Dag Freddy,
Ik ben het eens met Christel.
Ik ga hier niet in naam van alle bruidsparen spreken maar dit moet me toch even van het hart. Ik denk dat de meesten (ik kan daarin verkeerd zijn ook natuurlijk) op zoek zijn naar echte ervaringen. U ziet misschien wel heel veel op huwelijken maar dat is lang niet het enige dat telt.
Als ik hier een ervaring vraag dan vraag ik het totaalpakket. Niet enkel op de dag zelf, maar ook de contacten met de betrokken dienstverleners voor en na het huwelijk. Je postte hier de reactie van Véronique die een betaalbare ceremoniemeester zocht. Weet jij dan al de prijzen van de diensten die de bruidsparen aanwenden op hun dag? Mijn videograaf zal bvb. niet weten hoeveel mijn fotograaf of ceremoniemeester of zo kost.
De bruidsparen kunnen op hun dag misschien wel eens hun beklag doen over een slechte dienst of zo bij u maar u zal lang niet alles te horen krijgen. Dat is wat we hier bedoelen met ervaringen uitwisselen.
Ik weet graag of de dienstverleners vriendelijk zijn, of ze hun contracten naleven of de koppeltjes ook tevreden zijn over de afhandeling na de trouw. U kan bvb. een goede fotograaf aanprijzen. Heeft u de albums gezien van die fotograaf? Weet u hoe lang de koppels hebben moeten wachten op hun album? Ik las hier van iemand dat ze meer dan 8 maand moest wachten op haar album, daar zou u toch niet van op de hoogte zijn. U kan een goede zanger horen. Weet u of de liedjes echt 100% de liedjes waren die het bruidspaar wou of moesten ze kiezen uit een lijst? U kan een ceremoniemeester aanprijzen. Weet u of die het koppel veel geholpen heeft bij de voorbereiding en of de gesprekken vlot verliepen? Laatst was er iemand die zijn beklag deed over een dj. De gevraagde dj was niet komen opdagen en had iemand anders gestuurd. Nochtans kan die dj die dan uiteindelijk gedraaid heeft dat misschien heel goed gedaan hebben en denkt u als videograaf: “Hé, die man heeft dat goed gedaan, die kan ik aanprijzen”. Dat terwijl het koppel allesbehalve tevreden was over de manier van handelen maar daar bent u als videograaf niet van op de hoogte. Een ander koppel had een heel mooi feest en de zaal was tiptop in orde. 2 dagen voor het feest moest echter ineens een groot bedrag van het feest gestort zijn of het feest ging niet door, dat terwijl er afgesproken was dat ze tot een maand erna mochten betalen. U zou als videograaf alleen gezien hebben dat alles daar heel goed was en zou de zaal misschien aanraden maar u weet niet dat het koppel problemen had met de zaal.
Ik kan hier zo nog uren doorgaan. Wat ik wil zeggen is dat uw goedbedoelde raad geen echte ervaringen zijn. Niet alleen de dag zelf is belangrijk maar ook alle voorgaande gesprekken en contacten en alles wat nog na de dag moet geregeld worden.
Mijn excuses dat mijn antwoord zo lang geworden is maar ik moest dit echt even kwijt.
Groeten, Sissi 26/05/07
P.s. U zegt ook dat u hier wel uw titel/beroep mag vermelden. Waarom hebt u dan steeds als u ergens op antwoordde ook uw mailadres vermeld? Om bijkomende vragen te beantwoorden? Dat kan via het forum. Volgens mij is dat wel eerder een vorm van verdoken reclame. Ik moet wel eerlijkheidshalve vermelden dat het mij opgevallen is dat u nu uw mailadres niet meer vermeld. Om discussies zoals deze te vermijden misschien?
|
|
Sissi
26-5-2007
|
4-1-2007 22:22:14
Wat ik nog wou zeggen: Ik vind het niet echt mooi van u om een bruidje te laten beslissen of u al dan niet meer zou mogen reageren. Er zijn misschien wel mensen blij met uw 'tips'(daar behoor ik zeker niet toe) en dan zouden zij dit Christel misschien wel kwalijk nemen. Iemand met zo'n verantwoordelijkheid opzadelen vind ik niet echt gepast.
Groeten, Sissi 26/05/07
|
|
freddy
|
5-1-2007 10:33:47
Beste Sissi,
Als bondig antwoord op Uw twee reacties slaat U ditmaal de bal volledig mis. Sorry. 1. Ik zie wat ik zie en vergelijk.Indien een dienstverlener zeer goed is vraag ik telkens zijn kaartje en hoeveel hij gevraagd heeft. 2. Wanneer de bruidsparen hun DVD komen ophalen (3 weken later) vertellen ze me spontaan wat goed was en wat niet. Zelfs hoeveel de feest gekost heeft. Ik ken dus perfekt de prijzen van een goede DJ of Traiteur bijv. 3.Ik vermelde de laatste tijd mijn @mail adres niet meer omdat ik rekening hield met jullie opmerkingen.Blijkbaar ook niet goed. Zal het in de toekomst dus terug doen als het mij past. 4. Ik dacht dat het " gewetensprobleem " van Christel opgelost was. Zoals eerder geschreven nam ikzelf reeds de beslissing daar waar ik een nuttige tip kan geven dit ook zal doen. Meer zelfs rekening houdend met de opmerkingen van sommigen zal ik erbij de vraag stellen of ze al dan niet gediend zijn met mijn tip.We zullen het vlug weten wat ons te doen staat. Dit onderwerp sluit ik nu af.
Beste groeten
Freddy Videograaf fre4@telenet.be
|
|
Sissi
26-5-2007
|
5-1-2007 10:53:44
Alsof de mensen u op een paar uurtjes alles kunnen vertellen wat zij in (vaak) een jaar (of soms zelfs langer)allemaal hebben meegemaakt?! Laat me niet lachen! Ik heb nu nog een half jaar te gaan en kan al bijna een boek schrijven!!!
Ik heb trouwens nooit vermeld dat het niet goed was om uw mailadres niet meer te vermelden.
Wat het "gewetensprobleem" van Christel betreft. Ik denk dat het mijn volste recht is om te zeggen dat ik zo'n vraag niet gepast vind ook al denkt u dat het "opgelost" is.
Sissi 26/05/07
|
|
jessy
22-9-2007
|
7-1-2007 18:52:20
ik en mijn vriend zijn vandaag bij freddy geweest voor onze trouw in september . en wij zijn daar heel goed ontvangen en hebben hem dan ook geboekt .we hadden direct een heel goed gevoel bij hem .
|
|
Virginie
26-5-2007
|
14-1-2007 23:55:46
Hallo Veerle zouden wij eens mogen weten wanneer jullie precies trouwen groetjes Virginie
|
|
Veerle
12-5-2007
|
15-1-2007 14:49:00
wij trouwen op 12 mei Veerle en Geert
|
|
David
|
24-2-2007 23:24:27
Hoi Veerle,
Als je nog niemand hebt gevonden neem dan eens een kijkje op onze website...jeweet maar nooit :-) lol www.artquake-productions.be Groeten
David
|
|
|
|
in Vlaanderen, Brussel,... |
Wedding photojournalism
in Vlaanderen |
Professionele huwelijksreportages tegen betaalbare prijzen.
in Vlaanderen |
in Gent |
in |
Leuke en originele reportages. Alle foto's worden bewerkt Geen verplaatsingskosten in gans Belgie
in Merchtem |
Jarenlange ervaring als huwelijksfotograaf mét eigen fotostudio!
in Mechelen-Vilvoorde-Leuven (Zemst) |
artistieke en spontane huwelijksfoto's
in Antwerpen |
Let the experience last forever!
in Ekeren |
Just say yes!
in Booischot / Heist op den Berg |
Foto's met passie
in Herenthout |
Jullie persoonlijke fotojournalist
in Turnhout |
in RIJKEVORSEL |
Uw fotograaf voor alle evenementen !
in beerse (en in heel Vlaanderen) |
foto-grafisch-creatief
in Hove |
Huwelijksfotografie
in Kessel |
on location photographer – weddings | engagements | love | life
in Mortsel |
Uw Foto's , onze Passie !
in Mechelen |
Portret- en huwelijksfotografie
in Willebroek |
Fotografie voor al je mooie momenten !
in Brecht |
Mini huwelijksalbum Kado bij boeking 2021 "A Picture tells more than a thousand words "
in Baal 0479/46-20-16 fotograaf.marec@gmail.com |
In een gezellig, spontaan en ontspannen kader maken we er samen een unieke reportage van!
in heel belgië |
Uw fotograaf met een oog voor retro, modern en romantiek!
in Aarschot |
"When now becomes Forever"
in Hoegaarden (GRATIS verplaatsing in gans België) |
Het beste huwelijksfeest tegen de beste prijzen!
in Hasselt |
WONDERBOX WEDDINGS
in Kermt |
Uw droom, ons project!
in Zonhoven |
2 mensen op naar het oneindige geluk in de liefde!
in Herk-de-Stad |
Premium wedding photography
in Bilzen |
We capture your memories for life
in Engelmanshoven |
Oog voor kwaliteit én details !
in Brugge & België |
DE Photo Booth voor op uw feest!
in brugge |
MaDeWeddingPhotography, De juiste keuze voor jullie mooiste dag !
in Veldegem |
JULLIE dag op een frisse, spontane & moderne manier in beeld gebracht.
in Oostende |
Kwaliteit hoeft niet altijd duur te zijn !
in OOSTENDE en gans vlaanderen |
EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR
in Kortrijk |
Kwalitatieve fotografie aan een correcte prijs
in Kuurne - actief in gans Vlaanderen |
Professionele & spontane huwelijksreportages - Gespecialiseerd in Leica fotografie, portret en documentaire
in heel België |
Originele en betaalbare huwelijksfotografie in heel Vlaanderen
in Waregem |
Ervaren én budgetvriendelijke huwelijksfotograaf... van voorbereidingen thuis tot einde recepties... alles op USB of DVD!
in Ardooie & gans Vlaanderen! |
in Gent |
in Gent |
in gentbrugge |
in Melle |
De huwelijksfotograaf.
in Uitbergen |
in Erpe |
Het is feest en daar horen foto's bij!
in In heel vlaanderen! |
in Bottelare/Merelbeke |
Lifestyle fotografie