Terug naar overzicht
Dag Heather,mijn vriend heeft geen verlovingsring en ik denk niet dat hij dat graag had gewild. Een trouwring zal hij wel dragen en dat is wat hem betreft voldoende. Maar als jouw toekomstige het een leuk idee vindt, waarom niet?Astrid08.09.2007
Toen wij ons verloofd hebben, heb ik een ring gekregen van mijn vriend. Hij heeft vanaf die dag mijn grootste ring die ik al had aan zijn pink gedragen. Ik heb hem dan voor zijn verjaardag, een maand later dan onze verloving, ook een ring gekocht. Ook een beetje als verlovingsring. Hij was daar heel blij mee.
Beste HeatherDit wordt soms nog gedaan, hangt veelal af van de mening van de jongen. Mijn vriend wilde geen ring. Terwijl zijn ouders en mijn ouders dit in het verleden wel gedaan hebben. Nu maakte ik er zelf een probleem van dat hij geen ring wilde en ik wel een duur exemplaar had uitgezocht. Ik heb hem nadien dan maar een boormachine gekocht. Dit wilde hij toch al zo lang en het was een aangename verrassing toen hij het mocht gaan uitkiezen! Groetjes Mieke05-01-200706-10-2007
Hey, ik heb hem een mooi rodania-horloge gekocht als verlovingskado.. hij was daar heel blij verrast mee en zo was zijn oud versleten uurwerk meteen vervangen. :-)Cindy en Jurgen08/07/06
Hey bedankt iedereen voor jullie snelle reacties, ik ben op mijn gevoel gegaan en heb hem een ring gekocht van amici heel mooi en modern, ik moet zeggen hij was aangenaam verrast en heel blij. Soms toch je gevoel volgen, wij trouwen wel pas volgend mits we nu pas verloofd zijn maar ik kom hier zeker af en toe een kijkje nemen en voor al diegenen die dit jaar trouwen ontzettend veel geluk en liefde toegewenst!