Nu Online
Momenteel zijn er 602 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

afvinken :)

13-12-2013 7:35:57
Yes, schoenen gevonden, zilveren sandaaltjes keicontent met nog 195 dagen te gaan, ben ik toch altijd blij dat ik iets kan afvinken, nu nog mijn lingerie en madam is helemaal aangekleed hihihihhihi fantastisch gevoel he bruidjes, zilveren sandaaltjes is misschien wel helemaal iets totaal anders maar ben er zo content mee, mag ik iets vragen, in mijn sandaaltjes zitten geen kussentjes, zou ik die nog laten plaatsen door de schoenmaker

wendy
27-6-2014
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 712

eva
9-8-2014
 Meld misbruik13-12-2013 8:47:57

Super...ik heb ook een soort zilveren sandaal besteld, ik wacht nog af op de levering...vond dat ook het beste passend met mijn kleed ;-)

Ik ga er wsl ook van die partykussentjes in plakken...

inneke
21-6-2014
 Meld misbruik13-12-2013 8:55:28

Hoi,

Waar kopen jullie die kussentjes, ik wil er ook !

eva
9-8-2014
 Meld misbruik13-12-2013 10:16:46

Gewoon in de schoenenwinkel of schoenmaker

Je hebt er van verschillende merken zoals Scholl
http://www.newpharma.be/apotheek/scholl/211634/scholl-p...

Ik heb er nu al in mijn hoge pumps en ik kan je verzekeren dit is zalig met die kussentjes er in... ik kan veel langer mijn hoge pumps dragen

wendy
27-6-2014
 Meld misbruik15-12-2013 10:22:45

dan ga ik er zeker halen, ja zilveren sandalen met een hakje is wel speciaal he :) een tevreden bruid

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...