Nu Online
Momenteel zijn er 669 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Verloving aankondigen op Kerstavond!

16-12-2013 15:02:31
Heeeej iedereen!

Ik ben nieuw hier op het forum , wij zijn sinds vorig weekend verloofd en gaan onze verloving aankondigen op Kerstavond, ideaal want dan komen mijn ouders en schoonouders op bezoek bij ons.

We hebben een gepersonaliseerd etiket ontworpen voor op een Magnum fles champagne, met een foto van ons met als titel: wij trouwen in 2014 !!!

Ik kijk er zooooo naar uit, wil hun gezichten zien :d

Hoe hebben jullie jullie verloving aangekondigd?

Jessie
20-6-2014
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 1163

Marie
25-1-2014
 Meld misbruik16-12-2013 15:28:54

Wij hebben het eerst aan mijn ouders verteld. Gewoon met de boodschap: we willen jullie nog iets vertellen. Dat was niet zo een goede zet, want mijn mama dacht dat er een kindje op komst was :-) hoewel ze heel blij was dat we gingen trouwen, was ze ergens ook wat teleurgesteld dat ze niet nog eens oma ging worden :-)

Om dezelfde reactie bij mijn vriend thuis te voorkomen zijn we binnengekomen met 2 flessen champagne en nog voor we onze jas uit hadden zei mijn vriend: "Wij gaan trouwen"

Ann
26-5-2014
 Meld misbruik16-12-2013 15:29:56

Hier was dat niet moeilijk want 't ventje is op zijn knieën gegaan in het bijzijn van mijn hele familie (op de trouw van mijn zus dan nog...). Zijn ouders hebben we het gewoon verteld maar dat zijn ook niet bepaald emo-mensen... Geniet ervan!

Jessie
20-6-2014
 Meld misbruik16-12-2013 15:48:35

Marie, ook om die reden doen we het met dat etiket op die fles champagne, want als we gaan beginnen met "we hebben iets te vertellen" gaan mijn mama en schoonmama heel even valse hooop koesteren dat ze oma gaan worden!

Dat gaat er wel van komen maar ze moeten gewoon nog even geduld hebben :p

Marie
25-1-2014
 Meld misbruik16-12-2013 16:41:28

Haha, ja wij hadden er ook beter eerst wat harder over nagedacht :-)

Kim
4-10-2014
 Meld misbruik16-12-2013 18:42:42

Moest niet, ze zater erbij :-)

Evelyn
6-6-2014
 Meld misbruik16-12-2013 19:08:21

bij ons heeft onze dochter een tekening gemaakt en dan afgegeven bij mijn ouders en ook bij mijn schoonouders. met traantjes als gevolg. Ze waren totaal overdondert

Margot
4-10-2014
 Meld misbruik16-12-2013 19:57:44

Mijn ouders waren reeds op de hoogte voor dat ik er iets van wist :-) . Mijn verloofde is mooi mijn hand gaan vragen aan mama en papa. Zijn ouders hebben we ingelicht met foto's (net zoals we onze vrienden hebben ingelicht) waarop we bordjes vast hielden waarop stond "I stole her heart" (de verloofde dus) en mijn bordje had als tekst "So I will steal his last name".
Dus we hadden geen akward momentjes waarop mensen dachten dat we zwanger waren ;-)

Evy
28-6-2014
 Meld misbruik16-12-2013 22:37:37

bij mij wist ook al iedereen het voor mij. mijn toekomstige schoonouders zaten in het complot voor de ring, en mijn vriend is eerst bij mijn papa langsgeweest om mijn hand te vragen met een flesje bubbels, dus mijn ma zal het ongetwijfeld ook al geweten hebben ;-)

Greet
24-5-2014
 Meld misbruik17-12-2013 16:13:01

Familie, vrienden,...ze wisten het allemaal voor mij. Heeft me gevraagd tijdens een ballonvlucht en bij aankomst thuis was er een groot verassingsfeest,...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...