Terug naar overzicht
Wij hebben het eerst aan mijn ouders verteld. Gewoon met de boodschap: we willen jullie nog iets vertellen. Dat was niet zo een goede zet, want mijn mama dacht dat er een kindje op komst was :-) hoewel ze heel blij was dat we gingen trouwen, was ze ergens ook wat teleurgesteld dat ze niet nog eens oma ging worden :-)Om dezelfde reactie bij mijn vriend thuis te voorkomen zijn we binnengekomen met 2 flessen champagne en nog voor we onze jas uit hadden zei mijn vriend: "Wij gaan trouwen"
Hier was dat niet moeilijk want 't ventje is op zijn knieën gegaan in het bijzijn van mijn hele familie (op de trouw van mijn zus dan nog...). Zijn ouders hebben we het gewoon verteld maar dat zijn ook niet bepaald emo-mensen... Geniet ervan!
Marie, ook om die reden doen we het met dat etiket op die fles champagne, want als we gaan beginnen met "we hebben iets te vertellen" gaan mijn mama en schoonmama heel even valse hooop koesteren dat ze oma gaan worden!Dat gaat er wel van komen maar ze moeten gewoon nog even geduld hebben :p
Haha, ja wij hadden er ook beter eerst wat harder over nagedacht :-)
Moest niet, ze zater erbij :-)
bij ons heeft onze dochter een tekening gemaakt en dan afgegeven bij mijn ouders en ook bij mijn schoonouders. met traantjes als gevolg. Ze waren totaal overdondert
Mijn ouders waren reeds op de hoogte voor dat ik er iets van wist :-) . Mijn verloofde is mooi mijn hand gaan vragen aan mama en papa. Zijn ouders hebben we ingelicht met foto's (net zoals we onze vrienden hebben ingelicht) waarop we bordjes vast hielden waarop stond "I stole her heart" (de verloofde dus) en mijn bordje had als tekst "So I will steal his last name".Dus we hadden geen akward momentjes waarop mensen dachten dat we zwanger waren ;-)
bij mij wist ook al iedereen het voor mij. mijn toekomstige schoonouders zaten in het complot voor de ring, en mijn vriend is eerst bij mijn papa langsgeweest om mijn hand te vragen met een flesje bubbels, dus mijn ma zal het ongetwijfeld ook al geweten hebben ;-)
Familie, vrienden,...ze wisten het allemaal voor mij. Heeft me gevraagd tijdens een ballonvlucht en bij aankomst thuis was er een groot verassingsfeest,...