Nu Online
Momenteel zijn er 519 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

dringend nog paar dingen gezocht

2-1-2007 12:47:29
hallo

10 maart is het zover voor mij.
het komt dichter en dichter.
toch heb ik nog een paar dingen niet.
ik zoek nog
- een enveloppendoos.iets moois.
- een soort toren voor mijn bedankjes op te stellen .
-een kapper in omgeveing van deinze
- een paraplu.weet niet juist welk kleur.mijn kleed is bordeau
- decoratie voor in huis en in de auto

wie kan mij hierbij helpen
please.alles is welkom

patricia
10-3-2007
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 446

Véronique
16-6-2007
 Meld misbruik2-1-2007 13:40:30

Hi Patricia,

Wij hebben vorige week bij onze ceremoniemeester een mooie enveloppendoos gezien, deze was in de vorm van een hart (in gebroken wit) je kan deze dan rechtzetten en aan de bovenkant is er een gleuf zodat je er makkelijk kaarten in kan steken. Zaterdag zijn we ook eens bij Ava papierwaren gaan kijken en daar hebben ze deze dozen ook. (en ze zijn veel goedkoper).
Ik weet niet of je een Ava papierwaren bij jullie in de buurt hebt maar anders moet je daar zeker eens gaan kijken. onze geschenkjes voor de kindjes gaan we daar ook halen (gaan de zakjes zelf vullen). In de winkel in Antwerpen hebben ze ook torentjes en vormen waar je alles op kan zetten. (of je kan deze misschien huren in een doopsuiker winkel).
Onze paraplu's worden voorzien door de ceremoniemeester en zullen gewoon wit zijn.
Decoratie in huis en op de auto's gaan we laten verzorgen door de bloemist waar we het bruidsboeket gaan bestellen.
Ik hoop je hiermee een beetje geholpen te hebben.

Veel plezier op 10maart!!!

Véro

marlies
20-12-2007
 Meld misbruik2-1-2007 15:28:52

voor de versiering moet je ook eens gaan zien bij de AVA.
Vooral de grotere ava's hebben veel voor trouwers.
groetjes en nog veel succes met de zoektocht en maak er een prachtige dag van.

Caroline
15-9-2007
 Meld misbruik2-1-2007 19:39:17

Hallo, mijn kapper zal aan huis komen (kajos). Meer info vind je op www.kajos.be . Ze vraagt 50 euro voor proefkapsel en de dag zelf (fin, ik woon in Gentbrugge, misschien dat Deinze voor haar iets minder ver is).
Groetjes

Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik3-1-2007 8:04:16

Hey,

wij hebben onze enveloppen doos gewoon zelf gemaakt (met de hulp van een creatieve vriendin) uit een schoendoos beplakt met zilverpapier en daarop een soort papieren kader met de foto van onze uitnodiging.

Groetjes,
Lieve

Wiese
28-7-2007
 Meld misbruik3-1-2007 11:19:44

Hoi

Wij hebben in het bruidsparadijs te brasschaat een kist gevonden met daarachter een schoolbord. We zetten de kist een beetje open zodat de mensen de omslagen erin kunnen zetten en op de kist zetten we dan de bedankingen, op het schoolbord staat dan bedankt. Versiering in ons huis zijn slingers en ballonnen in de wit en grote helium ballonen voor de deur, deze worden op de receptie, in de kerk en het avondfeest opnieuw gebruikt. Als je niet weet welke kleur van paraplu neem dan een regenboog paraplu of een doorschijnende deze vind je ook in het bruidsparadijs. www.bruidsparadijs.be

Veel succes...
Geniet ervan.

Ellen
28/07/07

Danny

Meld misbruik23-1-2007 11:27:07

hoi Patricia
voor een enveloppendoos ken je bij danta's import terecht
www.dantasimport.nl
groetjes danny

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...