Terug naar overzicht
Wij gaan na de openingsdans onmiddellijk met onze dochtertjes (6 en 4 dan) dansen. En daarna kunnen ze met de babysit naar huis.Wij gingen als kind ook altijd mee naar huwelijksfeesten van neven en nichten en vierden ook oud op nieuw altijd mee; dus één keertje héél lang opblijven kan voor ons wel.Ieder kent zijn kinderen het beste en als je denkt dat het te laat wordt voor hen dan vind ik het samen dansen voor het diner met hen een heel mooi alternatief.
Persoonlijk zou ik het integreren in jullie intrede want kindjes die moe worden kunnen wel eens minder flexibel worden. En ook voor hen is het een leuke maar vermoeiende dag. Vaak zijn ze ook wat onder de indruk door alle mense die er op staan te kijken. Het is net leuk als ze nog fris en monter meedansen. Vaak als het wat later wordt dan zie je dat het niet meer naar hun zin is omdat ze te moe zijn. Tenzij jullie openingsdans redelijk vroeg is of jullie kindjes zeer goed tegen laat opblijven kunnen.SuccesTim www.ragazzo.be
ik volg even mee!Ik had gedacht om het te doen vlak na de receptie, zo hebben we het tof momentje onder ons 4 en kunnen de kindjes(tegen dan 4 en 2,5) dan naar huis om te slapen.
ik volg even mee!
Ik had gedacht om het te doen vlak na de receptie, zo hebben we het tof momentje onder ons 4 en kunnen de kindjes(tegen dan 4 en 2,5) dan naar huis om te slapen.
Wat een tof idee! Zou ik zelf niet aan denken! Onze kids zijn tegen dan 7 en 4.Aan welke dans of liedje hadden jullie gedacht....
Het nieuwe van Marco Borsato vind ik wel passend
hier normaal ook samen voor altijd van marco :-)
De kans is groot dat we dit liedje ook nemen voor de dans met onze dochtertjes!