TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Marie-Constance
16-8-2014
|
17-12-2013 8:46:06
sterkte meid! is geen leuk verhaal!
|
|
Ilvy
18-7-2014
|
17-12-2013 9:13:13
Ik ken het gevoel een beetje Sandrine te moeten opdraaien voor iemand anders. Het is inderdaad nog even. Kan je nergens informeren hoe ver het staat of zo zodat je toch wat geruster bent? Ik zou eens rondbellen en ze zeker niet gerust laten ;-) Toch alvast een dikke knuffel X
|
|
Ann
26-5-2014
|
17-12-2013 9:30:55
Hey, ik werk zelf als maatschappelijk werkster op een Sociale Dienst van een OCMW. Ik zou je aanraden om misschien eens te schrijven naar de Arbeidsrechtbank en uitleg te vragen daar. Meestal roepen zij dan beide partijen op en verloopt alles ineens wat "vlotter"... Succes!
|
|
sandrine
14-3-2014
|
17-12-2013 11:06:07
hey meiden,dank je voor jullie steun,nuja zijn collectieve was samen me zijn ex,zij is 66% invalide en heeft nauwelijks geld voor zichzelf laat staan onderhoudsgeld voor haar 2 zonen die fulltime bij ons wonen met beperkingen dan nog.zelf heeft ze 3de graad epilepsie.nja zijn schuldbemiddelaar is advocate,dus niets via ocmw. ze zegt dat ze via een fonds haar ereloon zou halen van mijn verloofde zijn ex.dan zegt ze dat ze het vlugger kan doen en zegt ze dat zijn ex toch wat geld heeft ale genoeg geld heeft voor haar ereloon maar niet voor de schuldeisers van haar,zij staat nergens effen dus,mijn verloofde wel hij heeft alles betaald wat moest betaald worden dus daardoor die grote spaarboek mits hij nog steeds leefloon krijgt ipv al zijn geld en kindergeld.ze moet nog een verzoekschrift sturen naar de rechtbank om alles af te sluiten maar als ze haar ereloon niet heeft van zijn ex kan ze niet vooruit met die verzoeksschrift. dus we gaan donderdag naar haar kantoor om es wa vaart achter te zetten,in januari moeten we weer wa inkopen doen enzo zeker nu het solden is. dus we zullen haar nu al wa centen moeten vragen van zijn spaarboek.aantonen voor wat die centen dienen een hele soep dus. hoop voor haar dat alles in orde is tegen 14 maart of zal haar beste dag nie zijn!!
|
|
kim
14-6-2014
|
17-12-2013 12:29:52
Ik duim mee dat alles in orde komt tegen 14 maart !! Is geen gemakkelijke situatie, ik wens je veel moed en het komt zeker goed !!!!!!!!!!!!!
x
|
|
sandrine
14-3-2014
|
17-12-2013 14:32:17
dank je kim ik hoop et ook maar,we zijn al naar de rechtbank geweest voor wa meer info,ze zeiden dat vanaf het verzoekschrift binnen is het minstens nog 1 maand kan duren tegen dat het officieel afgesloten is.dus het moet echt wel gaan gebeuren nu die verzoekschrift om af te sluiten.ik hoop het maar dat het goedkomt of staan we daar!!ik wil graag volgende maand onze datum vastleggen in stadhuis,het kan ook niet te lang meer op zich wachten hee of we zijn seffens nog onze datum kwijt :(
|
|
Helena
5-7-2014
|
18-12-2013 15:40:27
Zo ingewikkeld allemaal, hopelijk komt het toch nog snel in orde met de hele papierberg! Moest het echt nog niet op tijd in orde geraken, misschien kunnen jullie toch al trouwen maar dan met contract (jouw loon en andere inkomsten blijft apart van het zijne) zodat jij niet ook nog mee in de schuldbemiddeling betrokken wordt? Ik geloof dat dit kan met een soort van afspraak dat alle inkomsten apart blijven gedurende een periode en daarna overgaan op het wettelijk stelsel (inkomsten zijn gemeenschappelijk). Zo hoef je niet voor altijd met scheiding van goederen te leven omdat het nu wat langer duurt.
|
|
sandrine
14-3-2014
|
18-12-2013 23:29:08
ik heb geen inkomsten helaas :( ik heb enkel mijn kindergeld waarvan ik een deel moet geven aan mijn ex mits ze in co ouderschap leeft :'( ik ben zeker niet betrokken tot mijn verloofde zijn collectieve,hij heeft een hoop geld aan de kant liggen,maar hij kan er nie aan,die collectieve moet eerst officieel op papier afgesloten zijn door de rechtbank met een vonnis.geen vonnis voor afsluiting,geen geld.maar wij hebben echt geen zin om zolang nog te wachten. morgen zit ze in haar bureau dus we zullen gaan en eens aan haar oor trekken,en al wat geld vragen om onze inkopen te doen zoals decoratie,zijn schoenen,das en zo van die kleine prullen.en van ons gewoon loon om te leven kunnen we niet nemen,kerst en nieuwjaar komt eraan,we hebben net 4 cadeau's gekocht voor de kids,de auto werd net hersteld en er zit daar ook een aardig prijsje aan :( het is ons niet gegund blijkbaar.daarom moeten we via zijn spaarcenten doen.die centen zijn bedoeld voor ons huwelijk en al wat over is sparen we ;) als dat maar goed komt
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|