TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Marie-Constance
16-8-2014
|
17-12-2013 8:46:06
sterkte meid! is geen leuk verhaal!
|
|
Ilvy
18-7-2014
|
17-12-2013 9:13:13
Ik ken het gevoel een beetje Sandrine te moeten opdraaien voor iemand anders. Het is inderdaad nog even. Kan je nergens informeren hoe ver het staat of zo zodat je toch wat geruster bent? Ik zou eens rondbellen en ze zeker niet gerust laten ;-) Toch alvast een dikke knuffel X
|
|
Ann
26-5-2014
|
17-12-2013 9:30:55
Hey, ik werk zelf als maatschappelijk werkster op een Sociale Dienst van een OCMW. Ik zou je aanraden om misschien eens te schrijven naar de Arbeidsrechtbank en uitleg te vragen daar. Meestal roepen zij dan beide partijen op en verloopt alles ineens wat "vlotter"... Succes!
|
|
sandrine
14-3-2014
|
17-12-2013 11:06:07