Terug naar overzicht
De orangerie is nog niet af, en dat zou nog een tijdje kunnen duren (jaamer) De bediening bij De Baere is er ok, heel lekker eten, en een prachtige zaal- en tafelversiering. Beslist een aanrader ... maar met 160 genodigden zal dat toch heel moeilijk worden om iedereen fatsoenlijk een plaats te geven, en zeker tijdens het dansfeest. Normaal is 80 à 100 genodigden een mooi getal. In de omgeving kun je eventueel voor een grotere zaal kiezeen:de Mimosa in Eeklo, of eventueel Het Godshuis in St.Laureins. Maar bij dit laatste kan misschien de prijs een struikelblok zijn, alhoewel het een schitterende lokatie is!Veel succes!
hallo,Ik ben daar vorige zomer naar een trouw geweest van een vriendin en ik moet zeggen dat ik nog maar zelden zo een trouw heb meegemaakt.ALles was tot in de puntjes af .Zeer gezellig en lekker en de bediening zeer vriendelijk. echt een aanrader.Op dat huwelijks feest was rond de 230 man en da was goed doenbaar. Zeker een aanrader dus.Enkel de prijs den ik dat wat hoger ligt dan in andere zalen .Maar denk dat dat het meer dan waard isMesschien ook nog een leuke locate in de streek is het kasteel van Moerkerke. Wat ik persoonlijk ook heel goed vindGroetjes Brenda