Nu Online
Momenteel zijn er 656 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

foto's gasten

17-12-2013 9:22:27
Dag medebruidjes,

Ik heb nog eens jullie hulp nodig.
We zijn op zoek naar een leuk idee om foto's te nemen van onze gasten bij aankomst op het avondfeest.
De kader die de koppels voorhouden, hebben we dit weekend nog gehad bij het huwelijk van een neef...
De foto's worden genomen door een nicht van me en het is de bedoeling dat ze nadien in het gastenboek komen.

Alvast bedankt voor jullie creatieve ideetjes!

Annelies
24-5-2014
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1377

Marie
25-1-2014
 Meld misbruik17-12-2013 10:03:56

Wij hebben op een trouw eens gehad dat er van die tekstballonnetjes waren. Daar kon dan iedereen dan een tekstje opschrijven. Dat vond ik wel een tof idee.

evy

Meld misbruik17-12-2013 11:53:29

Ik volg ook even mee.... ben ook nog op zoek naar originele ideëen.

Christ

Meld misbruik17-12-2013 17:23:15

Als fotograaf heb ik hier ervaring mee... tekstballonnetjes is wel leuk, maar niet haalbaar om iedereen te laten doen!

het duurt veel te lang eer ze iets opgeschreven hebben, er zou een enorme file ontstaan... velen weten ook niet wat schrijven....

wij werken ook met een kader en als we er de tijd voor hebben geven we tekstballonnetjes aan mensen die al binnen zijn, ze kunnen dan op hun gemak iets bedenken en afkomen als ze klaar zijn....

kelly
17-5-2014
 Meld misbruik18-12-2013 20:35:41

mss brillen en snorretjes om voor te houden

tinne
15-5-2015
 Meld misbruik18-12-2013 20:45:08

brillen en snorretjespakket nu in den Action te koop

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...