Terug naar overzicht
Wij hebben op een trouw eens gehad dat er van die tekstballonnetjes waren. Daar kon dan iedereen dan een tekstje opschrijven. Dat vond ik wel een tof idee.
Ik volg ook even mee.... ben ook nog op zoek naar originele ideëen.
Als fotograaf heb ik hier ervaring mee... tekstballonnetjes is wel leuk, maar niet haalbaar om iedereen te laten doen!het duurt veel te lang eer ze iets opgeschreven hebben, er zou een enorme file ontstaan... velen weten ook niet wat schrijven....wij werken ook met een kader en als we er de tijd voor hebben geven we tekstballonnetjes aan mensen die al binnen zijn, ze kunnen dan op hun gemak iets bedenken en afkomen als ze klaar zijn....
Als fotograaf heb ik hier ervaring mee... tekstballonnetjes is wel leuk, maar niet haalbaar om iedereen te laten doen!
het duurt veel te lang eer ze iets opgeschreven hebben, er zou een enorme file ontstaan... velen weten ook niet wat schrijven....
wij werken ook met een kader en als we er de tijd voor hebben geven we tekstballonnetjes aan mensen die al binnen zijn, ze kunnen dan op hun gemak iets bedenken en afkomen als ze klaar zijn....
mss brillen en snorretjes om voor te houden
brillen en snorretjespakket nu in den Action te koop