Terug naar overzicht
De bruid zit altijd links in de kerk en loop meestal aan de rechterkant van de papa.Voor de suite doen wij het zo:Mama van mijn men en hemzelfzijn papa en mijn mamade getuigen met hun partners zijn zus en hare partnermijn zus en haar partnerDe rest weet ik ook niet goed :)Is zien wat de rest zegt ;)
Ik doe het zo:- Mijn jongste zus + vriend- Mijn middelste zus + schoonbroer- Mijn oudste zus + schoonbroer- Mijn mama en zijn papa- Mijn verloofde met zijn mama- de bruidskindjes- Ik en mijn papa
Ik doe het zo:
- Mijn jongste zus + vriend
- Mijn middelste zus + schoonbroer
- Mijn oudste zus + schoonbroer
- Mijn mama en zijn papa
- Mijn verloofde met zijn mama
- de bruidskindjes
- Ik en mijn papa
Zoals Annekatrien het zegt de oudste zus loopt dichter bij het bruidspaar dan de jongste zus.De ouders van de bruid lopen dichter bij het bruidspaar dan de ouders van de bruidegom. GroetjesTimwww.ragazzo.be
Bedankt! Nog een vraagje: eerst de broer/zus van bruid of bruidegom? En maakt het uit of broer/zus getuige zijn? Want zijn zus is de oudste maar geen getuige dus zou haar als laatste in de rij zetten.Aangezien ik wil dat mijn man me opwacht aan het altaar, denk ik het dan zo te doen:- man + schoonmoeder- schoonzus + man + zoontje- schoonbroer + vriendin- mijn jongste zus- mijn oudste zus + man + 2 zoontjes- mijn mama + schoonvader- bruidskindjes (onze 2 dochtertjes)- mijn papa + ik
De getuigen lopen dichter bij het bruidspaar dan de broers en zussen. Het klopt dus dat de schoonzus die geen getuige is vooraan komt.
Bedankt!
Graag gedaan en veel plezier met de voorbereidingen :)