Terug naar overzicht
Lijkt me raar dat ze hem na nieuwjaar niet meer zouden maken.. En zeker als je in september pas trouwt.. kun je toch gerust tot na nieuwjaar wachten?Ik zou nu ook niet nog een half jaar wachten maar denk dat je zeker nog tijd hebt tot na nieuwjaar ;)
Lijkt me raar dat ze hem na nieuwjaar niet meer zouden maken.. En zeker als je in september pas trouwt.. kun je toch gerust tot na nieuwjaar wachten?
Ik zou nu ook niet nog een half jaar wachten maar denk dat je zeker nog tijd hebt tot na nieuwjaar ;)
Hey Sanne! We hebben dezelfde datum :) en ik heb ook nog geen jurk besteld, bij mij zal 't eind januari, begin februari zijn... Volgens mij wilde de verkoopster je in november al laten bestellen omdat de nieuwe collectie dan nog niet lang binnen is én omdat ze natuurlijk een koop moet proberen sluiten...
Ik heb in juli een jurk gekocht uit de collectie 2012-2013. Ik moest rap beslissen omdat de nieuwe collectie uitkwam en ze deze jurk dan niet meer zouden maken. (verkoopster gaf de uitleg dat de het naaiatelier bepaalde stofjes en details enzo niet meer aankoopt als ze deze stofjes niet voor de nieuwe collectie nodig hebben) Ik geloof het wel. Of ben ik nu echt naïef? Maakt eigenlijk niet uit voor mij, ik wist toch zeker dat dit mijn droomjurk was dus waarom wachten?
Ja dat is ook zo omdat in september ongeveer de nieuwe collecties uitkomen, maar dan blijft het wel dezelfde collectie tot het volgend jaar september als ik me niet vergis...
Greet in jou geval zal het idd wel waar zijn, omdat de zomer nu net de overgang is naar de nieuwe collecties, maar in het geval van Sanne lijkt het mij meer een verkooptruck te zijn geweest! Je kan best nog in januari bestellen, maar ik zou ook niet veel langer meer wacht dan dat :-)