Terug naar overzicht
Het gaat rap hé!Ik heb eens op de site gekeken van Filou maar vond voor onze meisjes niet echt mijn zin deze keer (ze zullen op moment van trouw 4 en 6 jaar zijn).Wij gaan wachten op de communiecollectie of jurkjes laten maken.Voor jongenskledij kan ik je jammer genoeg niet helpen...Oei, zo'n strenge pastoor? Dat heeft de onze niet gevraagd. Nu ja, hij kent wel heel mijn familie en is eigenlijk een erg moderne man. We mogen in de misviering ook echt alle teksten en muziek gebruiken die wij willen.Succes morgen!
Hey Annelies,Ik vind het witte kleedje met zilver boordje wel mooi, ik heb 1 bruidsmeisje het zal een kleine prinses zijn:)En de pastoor, we denken dat hij dat zal vragen :)Toedels x
Dag Veronique,Het kleedje waar je over spreekt, zie ik op de site niet staan... Heb je een foto? Kan je dan doorsturen (anneliesheremans@hotmail.com)?Groetjes
Hey Annelies,Het staan niet op de site... Wel in het boekje dat ik thuis heb liggen :) Het rosé/blauwe kleedje is ook wel een topper!Groetjes
Je moet eens kijken op de site suits you well.nlDat kleedje zie ik op de site ook niet staan :-(
Ik ga morgen direct om het boekje!
Bij C&A hebben ze rond de communieperiode ook vaak toffe kleding voor zulke feestgelegenheden. Misschien vind je daar ook wel wat?
Hey Veronique, hier exact hetzelfde gevoel als jij, logisch met hetzelfde aantal dagen te gaan ;)Wij hebben pas 9 januari eerste gesprek met pastoor, en dat bij ons thuis! ;) Was zijn voorstel, is dat bij jullie ook zo? Onze pastoor is wel nog jong, dus dat is al een meevaller!Ik heb gelezen dat jullie in Rijmenam trouwen, wij in Mechelen, dus da's ook dichtbij ;)Veel succes nog!GroetjesJulie