Terug naar overzicht
Oeps, de titel moet natuurlijk 'openingsdans' zijn :)
meer dan 15 miljoen hits wil wel wat zeggen zeker :)
Hier ook serieus ah overwegen!
Ik heb hem ook al genoteerd voor openingsdans of in de dienst te gebruiken, dus zeker een mooie keuze!
Same here !!
Ellie golding, 'how long will I love you ...
prachtig....kippevel
john legend heeft meerdere schitterende nummers - ik volg hem al een tijdje :-)in onze viering gebruikten wij 'I will stay with you' van hem en als openingsdans 'each day gets better'! ik denk dat je vooral een nummer moet kiezen dat jullie aanspreekt, waarvan de tekst ook reflecteert op jullie! voor ons was het vooral de tekst, de stem van de man zelf èn de man zelf (concert was één van onze eerste dates :-) )
Wij twijfelen ook tussen john legend en een ander :-) Vooral omdat het ook heel dansbaar is! (wij zijn sinds september ballroomdansers) haha :D Klinkt chique ni? x
Hetzelfde hier, het is inderdaad een liedje waarop je gemakkelijk kan dansen, en wij vinden de tekst ook super! Dus voor 90% zeker wordt het bij ons ook dit liedje!
Ik vind het ook een super liedje... en zou het graag als openingsdans hebben. Mijn verloofde echter niet.. wij moeten dus nog verder op zoek..
ongelooflijk prachtig nummer, denken er zelf aan om dit ergens tijdens de ceremonie te gebruiken
Wij willen dit ook als openingsdans en volgen intussen dansles bij 1-2-3 dansstudio op dit liedje. Doen een Rumba hierop. T'is traag maar te doen. Enige nadeel vind ik wel dat het tegenwoordig echt TEveel op de radio gedraaid wordt :( Hoop dat de gasten het tegen dan al niet beu gehoord zijn...