Terug naar overzicht
Stefaan Claeysgr
Beste MarieAls weddingplanner bied ik een moderne vorm van het ceremoniemeesterschap aan, namelijk "trouwdagbegeleiding".Ik heb je een privébericht gestuurd met wat meer info over deze formule.Vriendelijke groetDavy Achtenwww.allegebeure.be
Dank jullie wel :-) ik ga het meteen bekijken groetjes
Stefaan Claeys ceremonie 9688 Schorisse Tiegstraat 5 zou ik zeker durven aanraden ! geen reclame, enkel ter info.
Wij hebben Lennert Bille genomen, is van haasdonk. Heel vriendelijke man en vooral budgetvriendelijk :-)
Dag Marie,Ook op mijn website kan je eens een kijkje nemen www.classandmore.be . Daar staat mijn manier van werken op (ik schik me naar de wensen van het koppel, en dat gaat van traditioneel met veel etiquette tot modern en los (of een combinatie van de twee)).Stuur gerust een mailtje als je wat info wil.Groetjes,Régis D'haenensClass & more
Dag Marie,
Ook op mijn website kan je eens een kijkje nemen www.classandmore.be . Daar staat mijn manier van werken op (ik schik me naar de wensen van het koppel, en dat gaat van traditioneel met veel etiquette tot modern en los (of een combinatie van de twee)).
Stuur gerust een mailtje als je wat info wil.
Groetjes,Régis D'haenensClass & more