Terug naar overzicht
beste (toekomstige) bruidjes,
ik wil hier toch wel eens mijn verhaal vertellen en naar jullie mening vragen.
we twijfelen een beetje om de (schoon)moeder uit te nodigen.
rede 1: waarschijnlijk gaat er dan wel ruzie gemaakt worden door de (schoon)vader en zijn moeder en zussen( ze zijn namelijk in ruzie uit elkaar gegaan)
rede 2: (schoon)moeder loopt de deur plat bij mijn toekomstige man zijn ex-vrouw.
rede 3: we voelen ons echt niet welkom bij haar (met als rede dat ze meer ziet in haar ex schoondochter als in mij)
rede 4: mijn toekomstige is enkele weken geleden verjaart en we hebben dus gelezen dat ze ons adres vroeg aan z'n ex, (want als ik hem geen kaartje stuur, zaagt hem toch weer)
ik heb echt geen zin om schijnheilig tegen haar te moeten doen aan onze feesttafel, als ze ons proficiat wenst weten we toch dat ze het niet meent. want ze wil ons liever uit elkaar.
wat zouden jullie doen?
gewoon je gevoel volgen, dit is jullie dag!!!
enkel uitnodigen voor een receptie?
Haar de keuze geven en de bal in het andere kamp gooien. Misschien wil ze zelf niet komen, probleem opgelost:)
Hier word ze ook niet uitgenodigd. Net allemaal met dezelfde redenen als jij aanheeft ;) wij hebben geen zin in schijnheilig gedoe op onze trouw. enkel mensen die echt in ons geloven worden uitgenodigd ;)
Als je haar uitnodigt ga je heel de dag met een ongemakkelijk gevoel rondlopen uit schrik dat er ruzie gemaakt wordt. Je moet kunnen genieten die dag vind ik!Moeilijk om het in te schatten wel... Want misschien gooi je ook meer olie op het vuur als je haar niet uitnodigt...Misschien toch een uitnodiging sturen en hopelijk dat ze er niet op in gaat?