Terug naar overzicht
joepie :-) spannend!!
lijkt me leuk... en zeker voor je partner!
Hey Ann,waar doe jij die shoot? ik ben er ook over aan het denken maar ben nog niet zeker...Valt de prijs wat mee?Groetjes,Marie
Hoi,Hoe is de shoot meegevallen ?
Het is een vriendin/ex collega die als hobby fotografie heeft... Ze gaat ook ons huwelijk op de gevoelige plaat zetten... De boudoir shoot was dan ook een geweldige toffe ervaring... Moest wel eerst ff in THE mood geraken, maar omdat ik haar ken was t ijs snel gebroken... Ik zal eens vragen of ze t ok vindt dat ik haar gegevens hier publiceer... X
Ze had er geen problemen met... en ik vond het een echte aanrader...Dus, bruidjes, als jullie je toekomstige willen verrassen, neem dan gerust eens contact op met Inge 0491/225089SuccesX
HeyVan welke streek is inge? En waar is de shoot doorgegaan want je hebt toch wel een bepaald decor nodig?Mag ik vragen hoeveel je ongeveer hebt betaald en wat je ervoor krijgt? Ben dus ook geïnteresseerd om dit te doen ;) lijkt me super Kadoo'tje!
Ze is van Aartselaar...We hebben dit bij mij thuis gedaan...ze is geen proffesionele, maar levert super werk...De prijs moet je met haar bespreken, daar moei ik me niet mee ;-)maar bel haar gerust eens, je bent daar niets verloren met é?!Liefs Ann