Terug naar overzicht
Ik heb het onze zelf ontworpen (heel simpel maar modern), als je wil stuur ik het je eens door. Ook de menukaarten zijn op dezelfde manier gemaaktBezorg je mij je mailadres
Hey Lentl, klinkt goed! Ik heb je een pb gestuurd. Groetjes!
www.weddingdesigns.nl
ga naar www.poobies.be je kan er zelf je eigen kaarten ontwerpen als je wil kan ik je een voorbeeld geven van wat ik van mijn zelf ontworpen uitnodigingen heb gemaakt :)het is een zeer snelle service ik werk er al enkele jaren mee zoals verjaardagkaartjes geboortekaartjes van mijn zoontje kerstkaartjes,en ze korten 2.50 per kaartje hoe groot ook je kunt het lamineren of niet,maar met lamineren is het iets van 0.50/0.70 cent extra.als je nog geen lid bent krijg je een eerste gratis proefdruk en naarmate van tijd krijg je hier en daar kortingen of nog eens een proefdruk.ik vind dat best leuk zo die kortingen ;)moet maar je emailadres geven moest je interesse hebben ;) grtjs
AVA papierwaren! Daar hebben ze mappen vol met uitnodigingen!
Die van ons komen van www.cartarosa.be. 't Is een eigen drukkerij met eigen ontwerpen, maar ze ontwerpen ook je kaart in samenspraak naar jouw idee.Wij hebben de onze 2 weken terug afgehaald, en ze zijn prachtig! :-)
Bij ons ook cartarosa. Zeer tevreden van. prijs/kwaliteit = top!
wij hebben onze kaartjes van la carte internet en zijn er heel tevreden mee. zijn heel goed met teksten
Dag Maartje,Als je graag originele uitnodigingen laat maken, kan je mij altijd contacteren om jullie wensen te bespreken.Groetjes, Marijkewww.camarij.be
Wij gaan de onze bestellen bij www.tadaaz.be . Je kan ze zelf aanpassen en zijn helemaal niet zo duur