Terug naar overzicht
Hey Charlotte,Wij hebben ongeveer 600€ uitgegeven aan bloemen.Hierin zat: mijn bruidsboeket + boeketje voor mijn bruidsmeisje, corsages voor de suite. Altaarstuk + stuk voor de lezenaar. Wij hadden in de Kerk ook 10 staanders met vazen met bloemen in. En wij hadden bloemstukjes voor in de zaal per tafel, dat waren er ongeveer een 30-tal.Groetjes
Hey Charlotte,
Wij hebben ongeveer 600€ uitgegeven aan bloemen.
Hierin zat: mijn bruidsboeket + boeketje voor mijn bruidsmeisje, corsages voor de suite. Altaarstuk + stuk voor de lezenaar. Wij hadden in de Kerk ook 10 staanders met vazen met bloemen in. En wij hadden bloemstukjes voor in de zaal per tafel, dat waren er ongeveer een 30-tal.
Groetjes
Hey Charlotte,Bij ons komt dat toch een stuk duurden uit dan bij Ann hierboven.Wij hebben nu een offerte gekregen die dicht bij de 2000 EUR komt.Dit is ook voor m'n bruidsboeket, corsages voor de suite.Altaarstuk, versiering van de stoelen in de kerk + twee zuilen in de kerk waarop het ook bloemen komen. En dan ook nog 20 tafels met een bloemstuk.GroetjesSarah
Hej! Wij hebben ongeveer een eindrekening van 650 euro. Hierin zit: Bruidsboeket, 4 boeketjes voor de bruidsmeisjes, 12 tafelstukken (die we ook als versiering gebruiken tijdens de ceremonie op kleine zuilen) en een soort altaarstuk (maar dan niet voor een echt altaar, want we trouwen niet voor de kerk).Groetjes
Vraagje worden bloemstukjes voor op de tafels meestal niet door de zaal voorzien?! Ik zou nooit zoveel geld aan bloemen kunnen geven....word nog een zoektocht!
nu bij mijn zaal wordt dit wel voorzien :) ik heb nodig : een bloemenboog, stukjes voor statafels receptie, bruidsboeket. Budget is daarom ook zo moeilijk met die bloemenboog.
Hoi, wij hadden een bruidsboeket, 1 corsage, een (klein) altaarstuk en versieringen aan de stoelen, en betaalden slechts 275 euro bij de lokale bloemist (Bloem bloem in Kessel-Lo)! Voor de tafels van het avondfeest hadden we wel geen bloemen nodig (zaal voorzag dit). Viel echt geweldig mee qua prijs en we waren heel tevreden.Groetjes!
Wij trouwen niet voor de kerk en de feestzaal zorgt voor de versiering;Wij komen er dus goedkoop vanaf en hebben enkel een bruidsboeket nodig.Nu ja, goedkoop... zijt maar zeker dat dat in de prijs (van de feestzaal) gerekend zit hoor ;-)
Haha Dorothy hier hetzelfde....als we maar denken dat we er "goedkoop" vanaf komen he!!! Zit bij ons ook in prijs van de zaal, twijfel nog wel om daar een dienst te doen en dan is een extra bloemetje misschien wel leuk....maar denk dan naar de plaatselijke rozenkwekerij te gaan....