Terug naar overzicht
Hallo,
Voor een nieuw programma op VIJF ben ik op zoek naar een heleboel toffe samenwonende koppels.
Liefde is... wordt een fijn programma waarin verschillende koppels vertellen over alledaagse onderwerpen.
Van 'wie zet de vuilbakken buiten', 'wie trekt het beddenlaken altijd weg' tot 'hebben jullie gemeenschappelijke hobbies', 'hoe hebben jullie elkaar leren kennen?'...
Het is een feelgood programma waarbij de kijker een hoge herkenbaarheidsfactor heeft.
'Liefde is...' is een luchtig & braaf, leuk om naar te kijken, gezellig televisieprogramma.
In het programma wordt een feit aangegeven (bv: 10% van de koppels leerden elkaar kennen via het internet) - en dan is het de bedoeling dat de koppels die deelnemen aan het programma vertellen hoe zij elkaar leerden kennen.
Dan komt er een koppel of 5 aan het woord over dat onderwerp - en dan komt er nieuw onderwerp. (bv 45% van de koppels hebben een gemeenschappelijke hobby)... enz enz...
Ben/Ken jij iemand die zin heeft in dit leuke feelgood-programma?
Laat het me zeker weten.
Dan bel ik jullie/het koppel vrijblijvend op en wie weet volgt een leuke samenwerking !!!
Met vriendelijke groeten
Annabelle
Annabelle Vergels
annabelle.vergels@sbsbelgium.be
0473 86 40 90
VIJF