Terug naar overzicht
Ik ben vorig jaar naar een trouw geweest in het Bourgondisch huis, en heb toen van meerdere mensen gehoord dat het eten niet echt lekker was, echte grootkeuken. Ikzelf vond het koude buffet wel lekker maar het warme buffet smaakte alles bijna hetzelfde. Ook vond ik de akoestiek in deze zaal niet top Hof ter Rielen hebben we ooit een personeelsfeest gehad, vond deze zaal zelf ook mooier, feestelijker.beide zalen was het personeel wel goed.
Wij hebben Hof ter Rielen vastgelegd. We kregen super goede uitleg en niets was de man teveel. Hij zocht echt mee hoe hij het voor ons het minst belastend kan maken, ook al zullen zij er meer voor moeten doen. Ik ken iemand die daar ook hun trouwfeest hebben gedaan en omdat ze veel grote reizen maken, hadden ze een taart in de vorm van een wereldbol gekregen met daarop een koppeltje waarbij het bruidje een rode jurk aan had, net als de echte bruid ;-)En ik heb er ook hele positieve dingen over gehoord. Wij hebben niet lang getwijfeld.De keuze uit het buffet vinden wij wel ruim genoeg. Er kan ook nog onderling afgesproken worden om bepaalde dingen aan te passen (vermits het niet te uiteenlopend is natuurlijk.)Over een paar maand wordt alles deftig besproken. Ik kijk er naar uit!
Wij hebben een trouwfeest gehad in hof ter Rielen. En ik vond ze daar toen niet zo vriendelijk maar toen wij zelf zijn gaan horen waren ze ook super vriendelijk maar toen we gingen rond kijken vond ik het heel vuil. Je zag overal spinnenwebben en stofwebben hangen en echt in de hoekjes waar je normaal niet kijkt. Kan pech zijn geweest maar dit was voor ons echt een afknapper. En helemaal toen ze mij 3 keer hebben gebeld om te vragen hoe het nu zat. Liefs Caroline. X
Bourgondisch huis is het eten idd niets speciaals...en zeker niet verfijnd (grootkeuken) Hof ter Rielen daar en tegen is heel lekker en mooiere locatie!!Succes met jullie keuze
Bourgondisch huis is het eten idd niets speciaals...en zeker niet verfijnd (grootkeuken) Hof ter Rielen daar en tegen is heel lekker en mooiere locatie!!
Succes met jullie keuze
wij zijn vorig jaar naar een trouw geweest in het bourgondisch huis en toen stond die zaal ook nog op ons lijstje maar na die avond meteen geschrapt bediening trok op niks vond ik en eten was ook niet super!
Wel iets anders, we hebben onlangs een uitvaart (koffietafel) gehad in Hof Ter Rielen en die waren super vriendelijk !natuurlijk... het eten waren belegde broodjes en koffiekoeken.. daar kan je niet echt een beoordeling over geven hé.Maar ze waren echt wel vriendelijk !
Bedankt voor de reacties, we hebben gekozen voor Hof ter Rielen.