Terug naar overzicht
Hallo Evy,Deze zin klopt niet helemaal denk ik:Graag je aan- of aanwezigheid bevestigen voor 14 april 2014.Je hebt 2x aan, ik denk dat je bedoelt; af- of aanwezigheidMaar verder een hele mooie, praktische tekst!Groetjes
Hallo Samantha, zou idd aan en af moeten zijn... Kleine vergissing bij het overtypen :)
Ik vind het heel leuk gedaan :-)Ik persoonlijk zou wel allen de aanwezigheid bevestigen denk ik.
Het evy, ik denk ook dat het bij het trouwen normaal eerst de naam van de bruid en dan die van de bruidegom. Maar hier ben ik niet echt zeker over. Mooi gedaan. Liefs Caroline
Hey Caroline, nu je het zegt is het idd "etiquette" om de naam van de vrouw als eerste op de uitnodiging te plaatsen. Ik vond Ben en Evy beter klinken :) Aangezien we niet zo begaan zijn met regeltjes, denk ik dat we het zo zullen laten staan. Wel bedankt voor je opmerkzaamheid!
Hallo Ilvy, dacht dit eerst te doen, maar las dan van verschillende bruidjes dat je dan niet zeker weet of iemand nu niet komt omdat die vergeten te bevestigen heeft of omdat die niet kan. Misschien handiger om ook bij afwezigheid te laten weten, zodat je dan nadien weet wie je nog moet achternazitten omdat je er nog niets van gehoord hebt.
Inderdaad Evy tegen mij hebben ze dat ook altijd gezegd en ik had bij mezelf al hetzelfde gedacht dat je waarschijnlijk inderdaad toch nog altijd gaat moeten nabellen. :-) Dus wie weet inderdaad misschien beter zo ja :-)