Terug naar overzicht
Met C-mine heb ik geen ervaring, maar als je een leuke (en een stuk goedkopere) zaal wilt, waar je eigenlijk helemaal je eigen ding kan doen en een eigen cateraar kan meebrengen (en zo zijn er niet veel), is zaal Rooierheide in Diepenbeek misschien een optie? De zaal is normaal gezien heel druk bezet, maar als je nog wat met je datum kan schuiven, kan je ze van ons overnemen op zaterdag 26 juli (toch ook dicht bij jullie datum ;)) We hadden de zaal al vorige lente geboekt, maar hebben uiteindelijk toch een andere locatie gekozen. Laat maar iets weten als je interesse hebt: 0488 586 230Ik heb eens een trouwfeest van traiteur Vandersmissen bijgewoond, en dat was in elk geval heel goed in orde!
Met C-mine heb ik geen ervaring, maar als je een leuke (en een stuk goedkopere) zaal wilt, waar je eigenlijk helemaal je eigen ding kan doen en een eigen cateraar kan meebrengen (en zo zijn er niet veel), is zaal Rooierheide in Diepenbeek misschien een optie?
De zaal is normaal gezien heel druk bezet, maar als je nog wat met je datum kan schuiven, kan je ze van ons overnemen op zaterdag 26 juli (toch ook dicht bij jullie datum ;)) We hadden de zaal al vorige lente geboekt, maar hebben uiteindelijk toch een andere locatie gekozen. Laat maar iets weten als je interesse hebt:
0488 586 230
Ik heb eens een trouwfeest van traiteur Vandersmissen bijgewoond, en dat was in elk geval heel goed in orde!
PS: als ik het goed heb, moet je in C-mine uit een beperkte reeks cateraars uit de regio kiezen.