Terug naar overzicht
mss hem toch laten komen en maakt em dan ruzie stuur hem dan weg.je heb tenminste je aanstaande een plezier gemaakt om hem toch uit te nodigen en zo ben jij de boeman niet.snap je.hij krijgt een kans en als die et verkijkt ja da is dan jammer hee,stuur em dan weg.je aanstaande zal da dan wel begrijpen hoor,wie weet stuur hij zijn eigen broer dan weg.
Ik zou hem ook uitnodigen. Mss is dat een moment om alles bij te leggen en een volledig nieuwe start te nemen.Bedankingen hebben wij niet (wel een flitspaal)En de genodigden... dat is wat moeilijker... Is dat dichte familie ? Ik denk wel dat die hun plan wel trekken hoor. Meestal is dat wat tijd voor de vrouwen om hun weer wat te fatsoeneren hé. Kledij is hier nog een grote struikelblok, omdat we ofwel via babycollectie moeten gaan, ofwel kleuters en voor beide hetzelfde vinden we niet gemakkelijk.Mss dat we eens gaan kijken naar de nieuwe collectie van Gymp, River woods, Petit Filou.. Maja, kan je nog wachten op de nieuwe collectie ? Anders moet je eens gaan kijken naar communiekleren ? Moderne dan, die kunnen ze achteraf nog afdragen.Succes, en hou me voor dat laatste punt op de hoogte hé !