Nu Online
Momenteel zijn er 333 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Vandaag nog 7 weken!! Heeeelp....

27-12-2013 8:50:09
14-02-2014 begint te naderen... Krijg al heel wat stress :-) Heb ook nog wat vraagjes.
-Wij trouwen alleen voor gemeentehuis, na het geven van het ja woord is er een huwelijksreceptie. Die duurt tot 16.30u, we worden dan verwacht op een andere locatie voor het avondfeest om 18.30u. Dit is maar een goei 10min rijden. Nu zitten we dus met een pauze van 2u. Ik weet niet wat ik met de gasten moeten doen die s'middags en s'avonds komen (ong35). Heeft iemand een leuk idee??
- Ik ben ook leuke bedankjes aan het laten maken, geef ik hiervan per persoon 1 of per koppel? En zet ik die al van begin klaar of pas na het feest?
- Ik moet nog kledij gaan halen voor mijn meisjes (8 en 13j) maar wil graag iets dat ze nadien nog kunnen dragen, weet er iemand waar ik mooie kledij kan halen?
- Mijn aanstaande zijn broer is niet uitgenodigd, hij en ik komen totaal niet overeen, maar nu merk ik aan mijn verloofde soms dat hij dit toch jammer vind... Maar als die komt ga ik me niet goed voelen, dus ik weet niet wat te doen...

sonja
14-2-2014
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 1036

sandrine
14-3-2014
 Meld misbruik27-12-2013 11:33:10

mss hem toch laten komen en maakt em dan ruzie stuur hem dan weg.je heb tenminste je aanstaande een plezier gemaakt om hem toch uit te nodigen en zo ben jij de boeman niet.snap je.hij krijgt een kans en als die et verkijkt ja da is dan jammer hee,stuur em dan weg.je aanstaande zal da dan wel begrijpen hoor,wie weet stuur hij zijn eigen broer dan weg.

Dorothy
15-3-2014
 Meld misbruik27-12-2013 14:03:48

Ik zou hem ook uitnodigen. Mss is dat een moment om alles bij te leggen en een volledig nieuwe start te nemen.
Bedankingen hebben wij niet (wel een flitspaal)
En de genodigden... dat is wat moeilijker... Is dat dichte familie ? Ik denk wel dat die hun plan wel trekken hoor. Meestal is dat wat tijd voor de vrouwen om hun weer wat te fatsoeneren hé.
Kledij is hier nog een grote struikelblok, omdat we ofwel via babycollectie moeten gaan, ofwel kleuters en voor beide hetzelfde vinden we niet gemakkelijk.
Mss dat we eens gaan kijken naar de nieuwe collectie van Gymp, River woods, Petit Filou.. Maja, kan je nog wachten op de nieuwe collectie ? Anders moet je eens gaan kijken naar communiekleren ? Moderne dan, die kunnen ze achteraf nog afdragen.
Succes, en hou me voor dat laatste punt op de hoogte hé !

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...