Nu Online
Momenteel zijn er 619 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

weight watchers

27-12-2013 11:04:26
Hoi iedereen,
Bijna een nieuw jaar, dus een nieuw begin weeral.
Ik voel nu al dat 2014 een goed jaar zal zijn :-)
Iets anders, ik ben sinds 3 weken begonnen met weight watchers. Iemand hier nog ervaring mee? Er was al een 2 kg af maar de feestdagen hebben wel wat roet in het "eten" gegooid :-) + 400gr, valt al bij al nog mee natuurlijk.
Ik hoop dat het effect zal hebben, ik wil er in juli minstens 10 kg af hebben, dan is mijn eerste pas.
Heeft er iemand al positieve resultaten behaald met WW? Zijn er tips of dont's?
Alvast bedankt!
Groetjes,
Kim

Kim
4-10-2014
Meld misbruik

Reacties: 11 | Gelezen: 1093

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik27-12-2013 11:25:26

Ik ben er tevreden van. Ik ben zo 9 kg verloren op 8 maanden tijd. Do: naar de bijeenkomsten gaan, is een echte oppepper als er een mindere week is. Don't: opgeven als er wat bijkomt op de weegschaal!

Kim
4-10-2014
 Meld misbruik27-12-2013 11:29:59

Ok dan ben ik voorlopig goed bezig :-) Thx!!

leticia
4-10-2014
 Meld misbruik27-12-2013 11:31:42

Ik begin na de feestdagen pas :),
Ook met ww! Hoop er 5af te krijgen. Succes al.
Idd niet opgeven als er wat bijkomt.

Cassandra
25-4-2014
 Meld misbruik27-12-2013 11:55:27

Hey Kim, veel succes!

Ik ben in juni 2012 begonnen met Weightwatchers. Mijn streefdoel was om 26 kg af te vallen. Momenteel heb ik nog 4 kg te gaan :).
Het lijkt misschien dat ik er erg "lang" over doe. Maar het was voor mij al altijd een lange termijn plan. Ik wou niet snel snel afvallen om ze er dan weer snel snel bij te krijgen.

Met Weightwatchers zit je zeker goed. Ik ben nooit naar een cursus geweest omdat dat mijn ding niet is. Gewoon online mijn dagboek bijgehouden en meer gesport.
In het begin is het misschien moeilijk (ik had honger!), maar na een tijdje went het, en verandert je hele levensstijl.

Cassandra

Dorothy
15-3-2014
 Meld misbruik27-12-2013 13:53:00

Hier nog eentje, om mijn snoepverslaving wat onder controle te houden !!
Na mijn laatste zwangerschap wou ik er nog 5 kg af hebben en ook bij m'n ventje mochten er 5 af.
Ik heb alles online besteld, ook vanalles van zoete dingen.
En het lukt aardig !
Ik was er al, maar een vakantie van midden december en direct nadien de feestdagen hebben het om zeep geholpen.

amai Cassandra : chapeau zeg !!! doe zo verder, echt knap van je !!

Annekatrien
14-6-2014
 Meld misbruik27-12-2013 14:00:49

Iedereen heeft er verschillende ervaringen mee natuurlijk maar bij mij werkte het niet. Het ging goed de eerste maand, ik viel goed af en daarna bleef mijn gewicht gewoon staan en ging het er niet meer af. Het enige dieet waar ik al veel succes mee heb gehad is infraligne, waarbij je oefeningen in een infraroodcabine doet.

Maar zoals ik zeg iedereen heeft andere ervaringen. Mijn zus is wel veel afgevallen door weight watchers maar bij mij werkte het gewoon niet.

Kim
4-10-2014
 Meld misbruik27-12-2013 15:01:24

Thx voor de reacties dames!!

Leticia, wij gaan dat kunnen!
Cassandra, Proficiat :-) Wauw!! Online alleen was voor mij geen stimulans. Dus ik ga nu wel naar de cursus.
Dorothy, komaan he, nieuw jaar komt eraan dus we gaan ons herpakken!
Annekatrien, Bodystyling heb ik ook gedaan, vond het veel te duur voor wat het is, ik ben op dat vlak geen volhouder ... Heb je aan je coach gevraagd wat de reden kon zijn dat je niet meer afslankte?

Ilvy
18-7-2014
 Meld misbruik27-12-2013 16:09:42

Ik heb volgende week mijn eerste pas met 8 kg (naar mijn goesting ;-) overgewicht) dus nog 8 maanden om die kwijt te raken ;-)
Weight watchers heb ik goede ervaringen mee, ben 3 jaar geleden 10 kg afgevallen met WW maar door omstandigheden er niet meer opgelet en dan sluipen de kilo's er terug aan .
Veel succes lukt je wel :-)

Kim
4-10-2014
 Meld misbruik27-12-2013 17:56:35

https://www.facebook.com/groups/547224938631594/?fref=t...

Deze groep heeft wel heel toffe receptjes! Allemaal light hmmmm :-) De mugcake is een aanrader voor 's morgens!

kimberly
3-7-2015
 Meld misbruik29-12-2013 9:43:59

hier begin ik er ook aan na de feestdagen ik wil trouwen binnen een 18 maand en er moeten er ook een 10 kg af

Cassandra
25-4-2014
 Meld misbruik30-12-2013 8:19:04

Hallo allemaal, bedankt voor de fijne reacties :)! De feestdagen zijn inderdaad niet echt gemakkelijk om af te vallen. Zeker omdat het niet bij dat ene etentje blijft :p.
Maar ik probeer wel te "compenseren". Op een dag waarop ik 's avonds een etentje heb, ga ik 's morgens en 's middags proberen om zoveel mogelijk fruit te eten en een lekker vullende soep maar met een lage pp waarde.
Bedankt Kim voor die link naar die facebook groep! Kan zeker interessant zijn om inspiratie op te doen!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...