Terug naar overzicht
Aurodesign werkt heel snel. Wij hebben er ook van aurodesign en hadden ze al na 2 weken.
Hey, wij hebben onze ringen al enige tijd en deze zijn ook van dat merk weliswaar met een aanpassing. Wij hebben maar 3 weken moeten wachten dus dat lukt wel ;-)
Hej,Wij gaan onze ringen kopen bij de Joden in Antwerpen ('k heb daar vroeger nog gewerkt, dus ik weet wel wie betrouwbaar is en wie niet), maar wij gaan nog wachten tot februari. ik denk dat we ze max op een week zullen hebben.Dus... tijd zat !! :-)
ow als auro design dan zo snel werkt dan heb ik inderdaad tijd zat,nuja we houden op januari dan ben ik zeker dak op tijd ben ;)
Hey Sandrine,de juwelier hier in 't stad (Aarschot, Jack Terweduwe) verkoopt ook veel van ondermeer Aurodesign en geeft 30 procent korting omdat de winkel stilaan toegaat wegens pensioen. Misschien de moeite?Groetjes
Hey Sandrine,
de juwelier hier in 't stad (Aarschot, Jack Terweduwe) verkoopt ook veel van ondermeer Aurodesign en geeft 30 procent korting omdat de winkel stilaan toegaat wegens pensioen. Misschien de moeite?
Groetjes
dan is het evengoed dat we in kortrijk blijven,als je zo het benzine bijrekent komen we quasie aan dezelfde prijs :p maar wel lief dat je eraan dacht ;)
nja ann nu zeg je zoiets,ik heb het net verteld aan mijn hubby en hij ziet het wel zitten om tot in aarschot te rijden voor ringen met kortring.haha je brengt hem op ideeën.ik heb alvast een mail gestuurd naar de juwelier.alvast een dikke merçi xxx
Ik heb mijn ringen daar in Aarschot gehaald :)! Keivriendelijke mensen! Ook omdat het daar 30% korting is.
sarah,gisteren naar aarschot gereden vanuit kortrijk,het was de moeite waard hoor,super vriendelijke mensen en we konden op ons gemak kiezen.voorschot is al betaald en half januari zouden de ringen al klaar zijn ;)het gaat idd wel snel met aurodesign