Nu Online
Momenteel zijn er 526 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Schoenen in Londen

27-12-2013 12:06:43
Hey allemaal,
Mijn vriend en ik hebben ons verloofd in Londen en omdat ik hou van dingen met een eigen verhaal zou ik heel graag mijn trouwschoenen in Londen kopen.
Iemand ervaring of enig idee waar ik best ga kijken? Harrods staat sowieso op het lijstje maar het mag gerust iets exclusief zijn.
Groetjes,
Romina

Romina
25-10-2014
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 819

Carolien
28-9-2013
 Meld misbruik27-12-2013 13:32:31

Selfridges heeft de grootste schoenenafdeling van alle warenhuizen!:) wel torenhoge hakken! ik vind de schoenen van het merk LK Bennet ook héél mooi, das ook van Londen denk ik!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...