Terug naar overzicht
er is wel altijd een juwelier in de buurt die met auro design werkt,onze ringen zijn 614 euro voor beide ringen,ik vind dit betaalbaar ;) hier heb je de site van auro design dan zie je maar in welke juwelier in jou buurt samen werkt me hen da kan je ook op de site zien ;)www.aurodesign.be liefs
thx ja had ook gezegd max 700 eurogroetjes
staat de die van jou er tussen?
ja hoor als je naar bi color yellow gaat de 2de set ringen ze staan aan 614 euro
Neem zeker ook eens de moeite om Fede Di Oro in Izegem te bezoeken... een paar trouwringen heb je er voor ong 1.000 euro... per paar...Onze trouwringen komen ook van daar... je wordt er overspoeld door de keuzemogelijkheden.Voor mij was het ook van belang dat men niet opdringerig was en wou verkopen... en daar laten ze je net volledig vrij om te overleggen met elkaar!Greetz,Christwww.christvilez.be
Neem zeker ook eens de moeite om Fede Di Oro in Izegem te bezoeken... een paar trouwringen heb je er voor ong 1.000 euro... per paar...
Onze trouwringen komen ook van daar... je wordt er overspoeld door de keuzemogelijkheden.
Voor mij was het ook van belang dat men niet opdringerig was en wou verkopen... en daar laten ze je net volledig vrij om te overleggen met elkaar!
Greetz,
Christ
www.christvilez.be