Terug naar overzicht
Ik ben als fotograaf in alle drie de zalen reeds geweest. Persoonlijk vond ik de Oesterput de minste...Het Vijverhof en Salons Cortina zijn beide heel goed. In het Vijverhof ben ik reeds een tiental keer geweest. Telkens prima service naar het koppel toe, goeie bediening... Je mag er ook een boottocht maken op de vijver met jullie tweetjes + fotograaf.Salons Cortina heeft dan weer een schitterende zaal, mooi ingedeeld/aangekleed.Ik hoorde dat Vijverhof wel een stuk goedkoper is dan Cortina...In Cortina kan je in het gebouw zelf overnachten, in het Vijverhof brengen ze u naar een hotelletje aan het vliegveld in WevelgemHopelijk ben je hier iets mee...Greetz,Christ Vilezwww.christvilez.be
Ik ben als fotograaf in alle drie de zalen reeds geweest. Persoonlijk vond ik de Oesterput de minste...
Het Vijverhof en Salons Cortina zijn beide heel goed. In het Vijverhof ben ik reeds een tiental keer geweest. Telkens prima service naar het koppel toe, goeie bediening... Je mag er ook een boottocht maken op de vijver met jullie tweetjes + fotograaf.
Salons Cortina heeft dan weer een schitterende zaal, mooi ingedeeld/aangekleed.
Ik hoorde dat Vijverhof wel een stuk goedkoper is dan Cortina...
In Cortina kan je in het gebouw zelf overnachten, in het Vijverhof brengen ze u naar een hotelletje aan het vliegveld in Wevelgem
Hopelijk ben je hier iets mee...
Greetz,
Christ Vilez
www.christvilez.be