Terug naar overzicht
Ik ben als fotograaf in alle drie de zalen reeds geweest. Persoonlijk vond ik de Oesterput de minste...Het Vijverhof en Salons Cortina zijn beide heel goed. In het Vijverhof ben ik reeds een tiental keer geweest. Telkens prima service naar het koppel toe, goeie bediening... Je mag er ook een boottocht maken op de vijver met jullie tweetjes + fotograaf.Salons Cortina heeft dan weer een schitterende zaal, mooi ingedeeld/aangekleed.Ik hoorde dat Vijverhof wel een stuk goedkoper is dan Cortina...In Cortina kan je in het gebouw zelf overnachten, in het Vijverhof brengen ze u naar een hotelletje aan het vliegveld in WevelgemHopelijk ben je hier iets mee...Greetz,Christ Vilezwww.christvilez.be
Ik ben als fotograaf in alle drie de zalen reeds geweest. Persoonlijk vond ik de Oesterput de minste...
Het Vijverhof en Salons Cortina zijn beide heel goed. In het Vijverhof ben ik reeds een tiental keer geweest. Telkens prima service naar het koppel toe, goeie bediening... Je mag er ook een boottocht maken op de vijver met jullie tweetjes + fotograaf.
Salons Cortina heeft dan weer een schitterende zaal, mooi ingedeeld/aangekleed.
Ik hoorde dat Vijverhof wel een stuk goedkoper is dan Cortina...
In Cortina kan je in het gebouw zelf overnachten, in het Vijverhof brengen ze u naar een hotelletje aan het vliegveld in Wevelgem
Hopelijk ben je hier iets mee...
Greetz,
Christ Vilez
www.christvilez.be
Hoi kimberly , zoals christ hier zelf zegt .. oesterput is de minste hebben zelf de zaal bezocht vond nhet geen WAUW! Buitenlocatie voor receptie cava wel maar binnen vond ik het plaatje niet kloppen bij ons, enige wat ik persoonlijk mooi vond was de emense grote luster boven de dansvloer is ook alles dan. En duur :) Een kennis van m'n schoonzus is getrouwd in vijverhof en zoals christ zegt boottocht is wel echt heel mooi en super mooie foto's dan Zelf is't een heeeel mooie zaal. Je betaald denk ik ongeveer 70 à 80 per persoon maar alles zit erin , bloemstukjes, menukaartjes, en bekleding stoelen als ik mij niet vergis.. dingen waar je zelf niet moet aan denken .. enige wat ik klein beetje gevaarlijk vind omdat wij kindjes hebben dat zei in't water kunnen gaan ..Maar je bekijkt het zelf zo'n beetje wat het beste is voor jullie in januari is er een beurs in kortrijk waar dde oesterput van dienst is normaal en dergelijke zalen zoals vijverhof enzo ook, mss eens een bezoekje gaan brengen zeker de moeite waard! xx
oesterput is iets van 77 euro per persoon maar de menu's staan me niet echt aan.van het vijverhof heb ik nog geen mail terug gehad ik zit momenteel aan een 55 volwassenen en 17 kinderen die tussen de 2 jaar en 14 jaar zijn
zeker dat je de kinderen laat mee eten ? wij doen dit niet zitten met een te grote familie om nog eens ons nichten en neven hun kinderen mee te laten komen .. op de receptie geen probleem maar avondfeest enkel onze eigen kinderen :) In oesterput stonden de menu's ons ook nie aan wel vriendelijk onthaal door de bazin maar da was geen extra op de zaal ;) Eens bellen naar vijverhof ;) x
ze zijn momenteel in verlof en terug bereikbaar vanaf maandag dus nog effe tandjes bijten ;) is nog 18 maand maar ben zo ongeduldig om alles al te regelen. hier is er niet echt een optie om de kinderen niet te laten mee eten. verlang op nieuws van vijverhof en maandag ga ik me al eens informeren in gemeentehuis voor een datum en ivm administratie want mijn vriend is geboren in frankrijk maar is sinds juli wel eigenaar van ons huisje hier in belgie. want heb al ergens gelezen dat de geboorteakte zal moeten vertaald worden door een erkende vertaler. ik zou ook heel graag trouwen in de kerk maar hoe alles regelen
ja geboorteakte hebde nodig voort stadhuis ..wij zijn al in 2011 getrouwd voor de wet nu de kerk ;) en this een hele karwei pff
Wij zijn getrouwd in salons cortina. Echt een aanrader. En het is niet veel duurder dan het vijverhof. Voor 85 euro (een jaar geleden toch) pp voor de receptie, het eten met een dessert bordje en de drank tot 3h. Wij hebben het dessertbuffet genomen end ait was dan 10 euro duurder. Heb bij de twee zalen uitgerekend hoeveel het zou kosten voor ons en dit kwam bijna gelijk uit. En wij vonden de zaal ook mooier. De grootste zaal maakt echt indruk. Veel plezier bij jullie zoektocht.Groetjes
zojuist een fotografe gevonden :) om de prijzen wat te drukken heb ik er voor gekozen om een studente fotografie te nemen
ben zaterdag naar vijverhof geweest en naar cortina.vijverhof is goedkoop maar qua zaal twijfel ik nog enorm er is niet veel plaats om te dansen en de zaalindeling vind ik ook niet echt dat. cortina is dan meteen een heel stuk duurder en qua zaal vond ik het heel somber :(
De prijzen bij vijverhof zijn idd goedkoop. Voor €70.00 hebben we 1uur receptie met 4hapjes, soep, hoofdgerecht, dessert, koffie en dranken tot 5u. Die dranken tot 5u zijn voor ons vooral belangrijk omdat er veel fuifnummers tussens onze genodigden zitten. er zit ook een groot deel leffe en Duvel drinkers in en ook die dranken zijn in tot 5u. We hebben 1prijs All in gekregen en er komt niks meer bij voor andere dranken of extra uren want dat gebeurt ook vaak dat ze voor alles en nog wat opleg vragen!