Terug naar overzicht
Dag iedereen :)
Nog een half jaartje en ons dag komt er ook aan :). Mijn vriend is van Aarschot maar ikzelf ben van Maldegem. Dus dat is een redelijke afstand, omdat zijn volk van zover moet komen laten wij de kerk aansluiten op het feest. Ook willen wij het niet een heel laat feest maken omdat sommigen van hen niet in Maldegem willen overnachten.
Ik vroeg mij af of dit een goede dagindeling is?
Om half elf begint het bij de gemeente, dus de mensen die daarnaar toe gaan kunnen tussen half 10 en 10 uur bij mij thuis langskomen.
Na de gemeente mogen die mensen bij mij thuis sandwichen eten, eerst nog enkele foto's samen en dan gaan wij alleen foto's gaan nemen.
Tegen 4 uur de kerkdienst, om 5 uur zou dit gedaan zijn. De kerk ligt een 10-tal minuten van de feestzaal. Dus zou de feest tussen kwart na 5 en half 6 beginnen met de receptie.
De receptie duurt een uur, tot half 7. Wij hebben gekozen voor een bbq dus dat zou 8 uur eindigen. en daarna de dessert (of gebeurt dit tijdens het feest?)
Wij zouden tegen kwart voor 9 - 9 uur openingsdans willen doen.
Tegen 2 uur zouden wij het feest willen beëindigen :).
Groetjes
Welke feestzaal heb je? De Baere?
Ik denk dat het goed is dat je degene die van ver moeten komen 's middags thuis opvangt. Dit gebeurde bij ons ook altijd en gaf een heel gezellig momentje.Het lijkt me wel krap om om 8u te beginnen aan de BBQ en om kwart voor 9 - 9 uur al je openingsdans te doen.Dan heeft iedereen zijn hoofdmaaltijd misschien nog niet op?
Ik denk dat het goed is dat je degene die van ver moeten komen 's middags thuis opvangt. Dit gebeurde bij ons ook altijd en gaf een heel gezellig momentje.
Het lijkt me wel krap om om 8u te beginnen aan de BBQ en om kwart voor 9 - 9 uur al je openingsdans te doen.
Dan heeft iedereen zijn hoofdmaaltijd misschien nog niet op?
Ik vind ook dat je wel wat weinig tijd voor het eten neemt. Tegen dat iedereen aangeschoven heeft om eten te gaan halen enzo. Het loopt altijd wel wat meer uit. Welke zaal hebben jullie gekozen? Ik kom uit Aalter niet zo ver van jullie :)
Aah oei, ja ik dacht een uurtje eten. Maar ik denk misschien inderdaad te krap. We zouden om half zeven willen beginnen met de bbq, dus dat het eerste stuk vlees dan al klaar is..Laten we het zo zeggen: mijn verloofde wil tegen half 9 beginnen met de openingsdans, wanneer moeten we dan aan het hoofdgerecht beginnen?Wij hebben als feestzaal; Gasthof sint-marie in Maldegem.
Aah oei, ja ik dacht een uurtje eten. Maar ik denk misschien inderdaad te krap. We zouden om half zeven willen beginnen met de bbq, dus dat het eerste stuk vlees dan al klaar is..
Laten we het zo zeggen: mijn verloofde wil tegen half 9 beginnen met de openingsdans, wanneer moeten we dan aan het hoofdgerecht beginnen?
Wij hebben als feestzaal; Gasthof sint-marie in Maldegem.