Nu Online
Momenteel zijn er 661 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

STRESS

28-12-2013 13:23:48
Met nog 195 dagen op de teller begin ik echt te Stressen!!
Is net of ik een paniekaanval ga krijgen pff, heb het gevoel dat we nog zoveeeel moeten doen!
We hebben nog altijd geen geschikte fotograaf gevonden... begin te twijfelen aan onze kennis die onze dag zal filmen, de afspraken rond ons vervoer moet nog geregeld worden ons misboekje mn ventje z'n kostuum ik die men lingerie en schoenen nog nie heb onze dag indeling waar we maar niet echt onderuit graken...
en ja idd , we werken zonder ceremoniemeester , gelukkig een vriendin van mij die 2jaar geleden is getrouwd die gaat ons wat bijspringen met al de nuttige tips .. maar toch pff!
moet nog een rode loper vinden voor aan de buitenkant kerk en aan ons huis van mn mams en paps , gewoon stress stress... en toch nog een ruim van tijd. kwil zeker 1maand of 2maandjes ervoor opt gemakske kunnen zijn...

bruidjes juli 2014 wat hebben jullie al of wat moeten jullie nog doen?

Tiny
12-7-2014
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 1299

Liesbet
31-5-2014
 Meld misbruik28-12-2013 15:34:47

Geen stress! Het enige waar je nu toch wel al aan mag beginnen denken is je kleed denk ik. Voor de rest: relax!

Wij trouwen 31 mei en onze diaken zei gisteren nog: als je 6 weken op voorhand (bij de ondertrouw dus) het misboekje af hebt, is dat dik in orde.
De juwelier zei twee weken geleden: kom eind februari 2014 nog eens terug, dan zullen we ringen kiezen en deze worden dus in zijn atelier gemaakt.

Onze dagindeling begint nu wel wat vorm te krijgen en het enige waar ik lastig van word, is dat mijn verloofde met zijn moeder zijn kostuum zou moeten gaan zoeken, maar beiden hebben duidelijk geen haast. Ik heb gezegd dat als hij eind januari niet op zijn minst een afspraak heeft, hij maar in zijn ondergoed moet trouwen :).

Maak je niet te veel zorgen: alles komt wel in orde! Je hebt echt wel nog tijd!

Er zijn hier dames die alles al een jaar op voorhand gepland hebben en dat lijkt me helemaal top als iedereen mee wil werken, maar er zijn er ook die alles op vier maand geregeld krijgen.

Sofie
6-6-2014
 Meld misbruik28-12-2013 16:00:30

Hier ook even een paniekmomentje. Alle grote dingen liggen vast bij ons, nu zijn het vooral de details, maar voor de meeste dingen moeten we gewoon nog even wachten.
Wij zijn voor een kostuum gaan kijken vandaag, maar mogen pas begin februari terug omdat nu nog alle winterstoffen in de winkel hangen.
Ringen hebben we ook nog tijd genoeg voor.
Schoenen en lingerie willen we in de solden zoeken, maar voor mij zal er nog niets tussen zitten, daarvoor moet ik nog wachten tot de zomercollectie.

Heb je een to-do-lijst?
Hier worden volop lijstjes gemaakt, zo heb je een goed zicht op wat er af is en wat nog moet gebeuren...

Tiny
12-7-2014
 Meld misbruik28-12-2013 18:11:08

Jurk enzo heb ik al daar stress ik niet van maar ook gewoon die kleine zaakjes ... en bang zijn dat nie ga af graken :)

Tiny
12-7-2014
 Meld misbruik28-12-2013 18:11:59

maak mij daar ook zo druk in sofie da kostuum maar ben al blij da gij zegt februari pas .. lingerie en shcoenen ga ik ook maar kijken in de solden ...

Sofie
6-6-2014
 Meld misbruik28-12-2013 19:25:24

Waar wij geweest zijn hebben ze ons gezegd dat een maatpak op vier weken tijd wordt gemaakt. Ze vonden dat we er héél vroeg bij waren.
Maar je kan niet vroeg genoeg zijn natuurlijk :-).

debora
18-7-2014
 Meld misbruik28-12-2013 22:43:16

Denk dat de stress bruidjes allemaal is diep moeten ademhalen ;-)

Dit gaat jullie nog wel lukken hoor!

Wij hebben nog 201 dagen te gaan en moeten nog regelen: mijn lingerie, men verloofde zijn kostuum en schoenen, taart uitkiezen, garçons regelen, met de priester afspraak maken, iemand vinden om de zaal klaar te zetten, tafellinnen huren, kado's voor getuigen en bruidsmeiden, de uitnodigingen, lijst voor dj met Italiaanse liedjes, ...

Als het mij teveel wordt, neem ik een paar daagjes afstand van alles wat met trouwen te maken heeft, dan bekijk het nog is nuchter en lukt het me beter!!

Als het iemand kan helpen, ik heb een checklist van mijn ceremoniemeester gekregen. Stuur me dan een mailtje en krijg je het ook :D

deborina3@hotmail.com

Keke
5-7-2014
 Meld misbruik29-12-2013 17:12:56

Mailtje verzonden! :-)

Shari
30-4-2014
 Meld misbruik29-12-2013 19:06:21

Ik ben net het tegenovergestelde van jullie :d ik trouw 30 april 2014 en heb nu nog 121 dagen te gaan.
Wat we al hebben:
mijn jurk, schoenen en lingerie
zijn kleding en schoenen
bruidsmeisje(kindjes) jurk
ringendrager zijn outfitje
de zaal
de dj
de fotograaf
uitnodigingen
ringenkussetje (al vrees ik dat ik het in de verhuis ben kwijt geraakt)
testcupcakes
test soep
honeymoon(zeer belangrijk :p)
mis boekje
kerk
ringen (die kunnen we in feb afhalen)
vervoer
stof om de zaal aan te kleden
stof om rond de confituurpotjes te doen
bloemen voor mij zijn ook besteld
springkasteel is besproken
mij kapper is ook besproken

wat ik nog moet doen

eten voor de suite voorzien
visagiste kiezen en contacteren
kleine confituurpotjes zoeken
confituur maken
de echte soep maken
cupcakes ipv de taart maken (dit gaan we de dag voor de trouw doen)
topper voor op de grote cupcake maken
jurk voor mijn oudste bruidsmeisje maken
gastenboek bestellen
bubbels gaan halen(dit had de zaal niet)
materiaal voor de knutseltafel die we voor de kindjes voorzien halen
mandjes voor de kleine bruidsmeisjes
een roze loper halen

dat was het wel allemaal denk ik. het enige waar ik nu voor vrees is de vrijgezelle aangezien dat de getuigen dat perse willen terwijl het voor mij niet belangrijk was en ik hoopte dat ze het gewoon zouden vergeten:(

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...