Terug naar overzicht
hier wordt alles door mij geregeld nog maar het prille begin maar we gaan ervoor ;)
Bij ons ben ik het ook vooral die alles regelt, maar mijn vriend ging wel mee naar zalen kijken en in overleg hebben we er een gekozen. Verder laat ik hem dingen mee kiezen, maar meestal vindt hij het gewoon OK. Ik doe ook veel met mijn mama.Mijn vriend is wel van alles op de hoogte (behalve van hoe mijn jurk er uit ziet dan, hehe)Ik volg hier even, want ben ook benieuwd hoe het bij anderen gaat :-D
Bij 80% ongeveer van de bruidsparen waar ik mee gewerkt heb, zijn het de bruidjes die alle werk op zich nemen.Dat zegt toch ook wat over het verdere leven na het feest...
Ook bij ons moet alle initiatief voornamelijk van mij komen.Maar hij geeft wel telkens zijn mening. Ik vind het toch belangrijk dat hij zich erin kan vinden. Maar afspraken regelen enzo moet ik wel doen.
hier wordt alles samen gedaan,in onze gewoon dagdagelijkse relatie wordt ook alles samen beslist,zo komt er geen ruzie of misverstanden van.ik heb hier een gouden man in huis :p
Bij ons is het ook vooral ik die ermee bezig ben, na een tijdje laat ik dan eens alles zien en beslissen we samen voor wat we gaan. Hebben ondertussen al veel veranderingen aangebracht, hij is wat wispelturig ;)
Bij ons is zo fifty fifty, Het vervoer was voor hem om te regelen want hij is zeer veel bezig met auto's. De zalen voor te bekijken hebben we samen beslist, alsook de fotograaf, dj enzo. De kleinere details kijk ik voor en hij zegt dan van of dat goed is of niet. Als het hem niet aanstaat wat ik gevonden heb, zegt hij het wel
De zaal, menu's, ringen, huwelijksreis ed hebben we samen gedaan. De kleinere zaken regel ik maar we praten er wel over. Het initiatief komt wel meestal van mij. Kostuums is hij gaan kiezen met de rest van de suite. En vrijdag zijn we gaan shoppen vr het bruidsmeisje. Vr bepaalde zaken win ik advies in bij mijn mama en zus. Mijn stiefpapa helpt mij bij bepaalde organisatorische zaken. En d3 ceremonie laat ik over aan de planner. Ik moetbwel zeggen dat ik wel de touwtjes in handen houd betreffende de uiteindelijke beslissing behalve dus betreffende de kostuums en zijn geloften.
Hier zoek ik alle mogelijkheden op en van zodra ik die heb opgezocht, kijken we samen naar wat we goed vinden en wat niet. Ook het bezoeken en uitkiezen van alles wordt samen gedaan (behalve het bruidskleed en de bloemen :-)). Maar qua details en opzoeken doe ik het vooral ... niet omdat hij niet geïnteresseerd is maar omdat ik dat graag doe en hij liever met definitieve zaken bezig is. Dus hier eigenlijk zo'n een beetje 60-40 qua verdeling ;-)
Hier doe ik het meeste :-) Als er weer eens een doos toekomt met de post zucht hij al ... 'voor de trouw zeker?' haha! Geweldig! Hij is er niet mee bezig, ook nooit mee bezig geweest. Dus we hebben afgesproken dat ik alles mag regelen als het maar binnen het budget blijft.
ik kijk rond op internet en regel alle afspraken, maar dan vraag ik wel naar zijn mening.Vandaag ben ik met mijn ouders en de bruidskindjes hun kleertjes gaan kiezen, daar trekt hij hem dus niks van aan.(maar vond ze wel mooi :-) )
Hallo,Ook bij mij is het ongeveer 80 of zelfs 90% van de koppels waar het de vrouw is die met de scepter zwaait.De mannen hebben wel vaak een mening, maar als er een knoop moet worden doorgehakt, is het vaak de vrouw die beslist.Op mijn eigen huwelijk was dat net ietsje anders ;-).Groetjes,RégisClass & morewww.classandmore.be
Hallo,
Ook bij mij is het ongeveer 80 of zelfs 90% van de koppels waar het de vrouw is die met de scepter zwaait.De mannen hebben wel vaak een mening, maar als er een knoop moet worden doorgehakt, is het vaak de vrouw die beslist.
Op mijn eigen huwelijk was dat net ietsje anders ;-).
Groetjes,RégisClass & morewww.classandmore.be