Terug naar overzicht
Dag Helga,Meestal komt een ceremoniemeester een klein uurtje voor het vertrek naar het gemeentehuis en blijft meestal tot na de misviering.SuccesFreddyVideograaf
Hallo Helga,Voor jou ook de beste wensen.Bij ons komt de ceremoniemeester ook 1uur voor we naar de kerk vertrekken. (wij trouwen op 16/6 enkel voor de kerk en niet voor de wet). Hij ontvangt de mensen van de suite samen met een andere persoon die voor de hapjes en de drankjes zorgt. +/- 15minuutjes voor het vertrek naar de kerk overloopt de ceremoniemeester alles met ons. Na de kerk gaat zij nog mee voor de foto's en daarna zit haar taak erop. (ik denk niet dat het nodig is dat een ceremoniemeester meegaat voor de foto's). Bij ons blijft ze 4uur. Groetjes,Véro
Wat Vero schreef klopt volledig met mijn info.Kan er nog aan toevoegen dat de meeste fotograven zelfs niet graag hebben dat de ceremoniemeester of andere personen bij de fotosessie aanwezig is.Hoe minder mensen bij de fotosessie hoe spontaner,hoe natuurlijker men bij het nemen van foto's kan zijn.SuccesFreddyVideograaf
Dit helpt mij al een heel eind verder. Bedankt voor jullie hulp!!Groetjes,Helga
Hallo Helga,Op 3/1 beantwoorde ik je vraag ivm hoelang men een ceremoniemeester moet voorzien.Sommigen op deze site blijken zich te storen aan het feit dat ik als videograaf af en toe bruidjes een tip geef.Stoorde het U ?Dank voor het antwoordjeGroetenFreddy
Hallo,onze ceremonie meester komt 1 uur voor de burgelijke trouw,ongeveer 14u en blijft tot na de eerste receptie tot 19u30-20u.
Mij stoort het niet van wie de berichtjes komen. Als iemand me kan helpen, hoeft die persoon toch niet te zwijgen omdat hij een beroep heeft ivm huwelijken?Aan iedereen bedankt voor de reacties. Onze ceremoniemeester is ondertussen in orde.Groetjes,Helga