Terug naar overzicht
Dag Sara,Ik kan niets negatief zeggen over de zaal en alles verloopt er zeer vlot.Zeer gezellig ingericht en eveneens voldoende parking.Voor een vrijblijvende offerte kan je steeds terecht op www.partysound.be Vriendelijke groeten,Bart...PARTYSOUND
Mijn plechtige communie was daar en aangezien ik mij dat nog steeds herinner als TOP zit het daar wel dik in orde ze
Wij zijn ook naar 't Krekelhof gaan kijken. Heeft goeie reputatie in de streek en niet ver van bij ons. Wat ons tegengehouden heeft is de verbouwingen...het was niet duidelijk wat ze zouden veranderen aan de zaal, wanneer het ging af zijn etc. De eigenares deed ook raar toen ik zei dat ik een dessertenbuffet wou. Wij zijn dan naar kasteel van Saffelaere geweest enndaar hadden we de klik. Heel blij dat we daar geboekt hebben.Groetjes!
Dag Maartje,Bedankt voor de reactie en goed te weten dat het een goede reputatie heeft in de streek. Wij hebben intussen schetsen van de verbouwing gezien dus vonden het oke. Ik denk dat wij daar de klik hebben gehad :-) Bedankt!Groetjes