Terug naar overzicht
Hoi, ik ben ook van regio Sint-Niklaas en ben ook nog op zoek naar vervoer dus ik volg even mee. Bij http://www.justmarriedcompany.be/ kan je auto's/busjes/... huren. Dat is in de buurt. Mag ik ook vragen waar jullie jullie foto's gaan laten trekken?
Daar zijn we nog niet uit Sandra :-)Binnen een paar weken hebben we al eens afgesproken met de fotografe van het huwelijk.. tegen dan weten we hopelijk meer :-)
een goeie tip: ga via google of facebook op zoek naar oldtimerliefhebbers / bezitters en vraag hen of ze ook huwelijken doen. Meestal zijn oldtimerbezitters verbonden aan een club en kennen ze altijd wel iemand. Zo hebben wij ons vervoer gevonden (citroen DS)voordelen: veel goedkoper dan bij de verhuurbedrijven, oldtimerbezitters doen meestal niet zo moeilijk over timing en afstanden.
een goeie tip: ga via google of facebook op zoek naar oldtimerliefhebbers / bezitters en vraag hen of ze ook huwelijken doen. Meestal zijn oldtimerbezitters verbonden aan een club en kennen ze altijd wel iemand. Zo hebben wij ons vervoer gevonden (citroen DS)
voordelen: veel goedkoper dan bij de verhuurbedrijven, oldtimerbezitters doen meestal niet zo moeilijk over timing en afstanden.
Goeie tip!