TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Marie-Constance
16-8-2014
|
30-12-2013 13:41:45
Hey Kim,
Oelegem is inderdaad mooi! Ik weet niet of je na de kerk mensen iets wil aanbieden? Anders kan je misschien bij de Remise (is in het park waar ook gemeentehuis is) eens horen achter het zaaltje dat ze boven hebben? Dan kan je daar iedereen bij elkaar hebben, een drankje aanbieden en mensen kunnen in het park gaan wandelen als ze dat willen. Je kan misschien ook nog leuke familiefoto's gaan trekken in het park...
Hou er ook rekening mee dat je na de viering in de kerk ook nog wat tijd nodig hebt om iedereen gedag te zeggen die in de kerk aanwezig is!
Groetjes,
Marie
|
|
kim
14-6-2014
|
30-12-2013 13:54:39
Hey Marie Bedankt voor de tips!
Ik had inderdaad in gedachten om na de kerk een glaasje en broodjes te serveren. Dit dan bij mijn zus als eerste gedacht. Maar het idee dat jij zegt vind ik goed want wij hadden toch het gedacht om foto's te nemen in het park. Dus dan kunnen we het als volgt doen:gemeentehuis in Oelegem dan naar de kerk in Broechem en vervolgens met heel de bende terug naar het zaaltje in Oelegem. Kunnen wij inderdaad leuke foto's maken daar. Terwijl de gasten daar rustig iets eten en ook wat kunnen wandelen en foto's nemen.
Strak plan! Even nog aan mijn verloofde voorstellen want die heeft natuurlijk ook nog iets te zeggen e hihi !
|
|
Marie-Constance
16-8-2014
|
30-12-2013 14:52:23
hey Kim,
Als je dat goed aanbrengt zal dat wel lukken, dan vinden ze alles goed :) Remise op zich is ook een leuk gebouwtje vind ik zelf, gaan daar zelf ook wel eens gewoon wandelen en iets drinken. In het zaaltje boven hebben we ook eens met een beperkte groep iets gegeten, erg lekker en ook lekker privé! Wij kunnen onze familie naar de feestzaal sturen na de kerk, anders hadden we ook bij Remise eens gehoord...
Groetjes,
Marie
|
|
kim
14-6-2014
|
30-12-2013 17:43:10
Yes mijn wederhelft vond het een super idee. Wij zijn daarjuist al eens gaan kijken. Ze zijn gesloten tot 1 januari maar we zullen er binnenkort eens gaan eten en dan kunnen we nog zien e. Want ik heb op de website gelezen dat er ook een klein vergaderzaaltje is dat je gratis kan gebruiken mits er word gegeten. Misschien is dit interessant voor ons om daar broodjes receptie te doen ? We zullen snel eens gaan kijken. Bedankt voor de hulp alvast. Waar ga jij jou feest geven? Ben jij dan ook ban deze regio? Wij in La Grange in massenhoven.
X
|
|
mariem
16-8-2014
|
30-12-2013 18:42:51
Wij zijn ook het plan om iets te gaan drinken na het gemeentehuis in de remise! Toffe datum trouwens Marie-Constance ;-)
|
|
Marie-Constance
16-8-2014
|
31-12-2013 9:07:15
@ Kim: ik denk dat dat vergaderzaaltje het zaaltje is dat ik bedoel :) Ikzelf ben van Turnhout maar mijn verloofde is van Schilde. Wij geven receptie en feest in Domein Martinus, Halle-Zoersel. Kerk is St-Guibertus in Schilde.
@Mariem: Ja e nu hopen op stralend weer.... in ons landje weet je nooit e, van waar ben jij? Alleen jammer dat het gemeentehuis in Schilde niet trouwt op de 16e... maar dat doen we op een andere leuke datum: 14-08-14, hadden dat zelf nog niet door tot de dame van het gemeentehuis ons er op wees :)
|
|
Bart
5-7-2014
|
31-12-2013 21:11:26
Hey,
Fijn dat er nog mensen van de omgeving zijn!
Hou er rekening mee dat de gemeente na afloop nog een receptie aanbiedt! Hier heb je ook nog een beetje tijd voor nodig. Aan de remise is idd een leuk zaaltje! Zeker de moeite waard om te bekijken!
Succes nog!
|
|
kim
14-6-2014
|
1-1-2014 12:53:50
@bart , o dat wist ik nog niet? Ja wij hebben enkel nog maar de datum bevestigd. Deze maand gaan wij eens horen voor onze ondertrouw dan zullen wel wat meer uitleg krijgen.
Groetjes en veel liefde in 2014 !!!
|
|
mariem
16-8-2014
|
1-1-2014 14:57:47
@Marie-Constance: wij wonen in Ranst. En idd hopen wij ook op goed weer. Wij hebben ook geïnformeerd bij Martinushoeve, die was natuurlijk al bezet ;-)
Veel liefde en succes in 2014 to all!
|
|
Marie-Constance
16-8-2014
|
2-1-2014 9:53:09
@ Mariem: Sorry :)
Allemaal veel geluk en liefde in 2014! en wie weet komen we elkaar nog wel tegen ergens :)
|
|
Barbara
25-7-2014
|
29-1-2014 14:36:19
Hoi allen, ik heb ook vernomen dat de gemeente een receptie aanbiedt in Oelegem, ik heb wel de volgende vraag: weet iemand van jullie hoe het kasteel er VANBINNEN uitziet? Naar het schijnt is de trouwzaal eerder klein? Wij kunnen kiezen tussen Schoten en Oelegem om te trouwen, dus ik twijfel… Bedankt! Groetjes, Barbara
|
|
Bart
5-7-2014
|
29-1-2014 19:16:23
De trouwzaal is idd klein. Er kan langs beide kanten 5 man zitten. De rest moet rechtstaan. Voor de receptie achteraf is er wel een grotere ruimte voorzien.
|
|
Barbara
25-7-2014
|
29-1-2014 20:37:04
Bedankt Bart! Ik ga er zelf eens langs denk ik.
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|