Terug naar overzicht
Jaa hoor, mijn kleed is daar besteld. Keivriendelijke mensen :) ! Ze helpen je goed, respecteren je keuze. Tis mijn eerste en enigste winkel dat ik gedaan heb (maar da had nog redenen :) ). Ik ben daar zeer tevreden over!
Ik ben daar weer niet tevreden... Wij waren er naartoe gegaan met de opendeurdag en ze waren heel onvriendelijk. Ik stelde vragen en kreeg korte antwoorden die op niets sloegen.. Wij waren er alleszins snel buiten en ben niet meer terug gegaan...
Oei, jaa ik vond dat ze wel vriendelijk waren. Dat is raar, misschien dat het te druk was?
Goh, ja het was wel druk, maar ik vind dat nog geen reden om onvriendelijk en kortaf te doen he vind ik... Je weet dat het op een opendeurdag druk kan zijn en je doet dit juist om klanten aan te trekken denk ik dan...
Op de opendeurdag had ik ook een slecht gevoel bij couture Ann. Ze was inderdaad niet zo vriendelijk. Ik heb er toch een afspraak gemaakt en dan waren ze veel vriendelijker. Ik heb er uiteindelijk ook mijn jurk gevonden. Ik ben er zeer goed geholpen. Je moet wel op je strepen staan want ze proberen je vanalles erbij te verkopen.
okee erg bedankt voor de reacties
Mijn jurk is er ook besteld en ik ben ook tevreden ... succes!
ik ben er ook naartoe gegaan met de opendeurdag met in het achterhoofd eens een paar jurken te bekijken. Na een aantal jurken te zien was ik werkelijk verliefd op één jurk.Ik vertelde dit aan Ann en mocht na een tijdje (er waren nog een aantal bruidjes voor mij) de jurk passen. Ik had ook nog een aantal andere jurken gekozen.Ik deed een jurk aan, daarna de volgende en zei welke ik de mooiste vond.Zo werd er telkens weer een jurk weggehangen zodat het twijfelen minder moeilijk maakt. Uiteindelijk had ik nog twee jurken (waarvan de jurk die ik tijdens de 'show' zag.Deze alletwee nog eens aangehad en toch snel mijn keuze gemaakt.Ze waren enorm vriendelijk, ookal was het opendeurdag, je kreeg voldoende tijd.Ik ben zeer tevreden over couture Ann!Succes!
bedankt voor de reacties morgen is het moment aangebroken om mijn jurk te gaan kiezen. Ik ben best een beetje nerveus.
Ik heb mijn droomkleed gevonden bij couture ann.
Super dat je ook je kleed hebt gevonden :)
het is er ééntje geworden van de ladybird collectie ik heb niet moeten twijfelen ik heb er een stuk of zeven gepasd en bij de vierde jurk had ik mijn droomjurk gevonden ik dacht dat het veel moeilijker ging zijn. Het waren erg goede verkoopster en bij wel goed geholpen geweest ze waren wel erg correct. Ik kijk al uit naar de eerste pasbeurt. :-)