Nu Online
Momenteel zijn er 646 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Dans

31-12-2013 11:46:46
Met wie wordt er na de openingsdans 'in principe' gedanst?

Ik had het als volgt in men gedachten
bruid met bruidegom (openingsdans)
bruid met vader - bruidegom met moeder
bruid met schoonvader - bruidegom met schoonmoeder

Maar dan???
Is het dan in principe de bruidegom met de zus of eerst met de vrouwelijke getuige? Bij ons zijn onze getuigen onze beste vrienden (koppel)

Of dient mijn aanstaande eerst met zijn zus te dansen voor de getuige?
Zijn zus zit ook niet in de suite of bij ons aan de eretafel.

Alvast beste wensen voor het nieuwe jaar en dat alle voorbereidingen vlot mogen verlopen

x

Lentl
28-6-2014
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 607

evy

Meld misbruik31-12-2013 12:29:30

Dag Lentl, bij de trouwfeesten die ik heb bijgewoond stopte het bij vader/moeder/schoonvader/schoonmoeder en werd dan gevraagd aan iedereen om de dansvloer te vullen.

anke
24-5-2014
 Meld misbruik31-12-2013 15:45:07

Bij mijn zus haar trouw, danste haar man dan met mij en mijn zus met zijn broer.

Dus hij met schoonzus en zij met schoonbroer, maar daar kwam het wel goed uit. Maar 1 zus en 1 broer.

Sofie
6-7-2013
 Meld misbruik1-1-2014 10:58:36

Ik ben mijn papa gaan halen en mijn man zijn mama en dan ben ik mijn man zijn getuige gaan halen en heeft mijn man met mijn getuige gedanst..

Ik wilde niet met mijn schoonvader dansen ;)

Nathalie
6-6-2014
 Meld misbruik1-1-2014 22:04:15

Wij gaan onze openingsdans doen en daarna dans ik nog met mijn vader en dan laten we het feest losbarsten. Later op de avond als er terug rustigere nummers gedraaid worden zal ik nog wel met andere dansen, maar ik denk dat alles je het allemaal op elkaar laat volgen de mensen snel 'verveeld' zullen zijn...
Maar ieder zijn ding natuurlijk.

Heb er zelf nooit van gehoord dat de zussen/broers gevraagd worden. De getuigen heb ik ook al op andere feesten gezien.

karina
14-2-2014
 Meld misbruik1-1-2014 22:26:32

hoi , bij ons eerst openingsdans en dan dans ik met mijn zoon die ook mijn getuige is , nadien met mijn man zijn getuige , en daarna indien hij wil met mijn jongste zoon (jongste heeft autisme) dus dat bezien we moment zelf , en dan mag er een dansplaat op zodat het feest kan beginnen

Mijn vader is overleden en ik ga echt niet met mijn schoonvader dansen

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...