Terug naar overzicht
Dag KatleenVolgens de trouwen die ik al meegemaakt heb, klopt jouw stelling.In het naar buitengaan loop je als bruid wel rechts.GroetjesVeroniek20 07 2007
Wij zaten omgekeerd ;)Maar het kan kloppen hoor. Ik denk dat het ook wat afhangt van de pastoor en/ of je cermoniemeester.
Hi Kathleen,Veroniek en jij hebben het bij het juiste eind. De bruid en haar familie links. Marlies zit fout.Over de plaatsen bestaan bepaalde etiquette regels die zelfs een pastoor of een ceremoniemeester dienen te respekteren.FreddyVideograaf
Bij ons was dit toch niet het geval. Ik zat rechts van mijn man.Onze ceremoniemeester zei dat het zo moest.Misschien verschilt dit van streek tot streek?Vraag het gewoon eens aan je pastor, die weet wel raad.
De vrouw zit inderdaad links en de man rechts. Vroeger werd de kerk toch ook opgesplitst in 2? Alle vrouwen links en alle mannen rechts....Groetjes, Valérie
Hi Kathleen,Op 3/1 heb ik geantwoord op je vraag ivm zitplaatsen in de kerk.Mag ik je vragen of het je stoorde dat ik reageerde ?Dank bij voorbaat GroetenFreddy
Freddy,ik zou niet weten waarom het mij zou storen dat je hebt geantwoord op het berichtje. Geen enkel bezwaar ! Katleen