Nu Online
Momenteel zijn er 607 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

weer afvinken (DE RINGEN!!!)

31-12-2013 21:29:35
Hoi mede bruidjes en bruidegommen,

het staat vast,we zijn vandaag anderhalf uur gaan rijden tot in Aarschot.
en ja hoor we hebben de ringen gekozen.
Het zijn totaal andere dan we in gedachten hadden.
eerst hadden we model 2 van Auro design gekozen maar omdat er 30% korting is op hun juwelen,dachten we van kom,waarom niet.
en dan vonden we model 7 mooi,maar ze hadden deze helaas niet meer in voorraad.
niet getreurd,we hebben andere ringen gevonden,we kunnen ze niet tonen want ze staan niet in de site van Auro design.
het zijn bi-color ringen geel & witgoud.
jullie zullen 2.5 maanden geduld moeten hebben vooraleer jullie ze te zien krijgen.
dus ipv 1000 euro betalen we 686 euro,mooi meegenomen,toch?
ann,nogmaals bedankt voor de gouden tip.
voor de rest wensen wij jullie een spetterende oudjaaravond en een gelukkige nieuwjaar.
moge 2014 voor ons allen een beter jaar zijn
veel liefs sandrine & jurgen xxx

sandrine
14-3-2014
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 587

sandrine
14-3-2014
 Meld misbruik1-1-2014 13:54:17

ik heb de ringen toch gevonden online dus hier als je ze wilt zien ;)
het is voor beiden dezelfde ring.

http://shop.goudengids.be/Bjorca/product.php?id_product...

Ann
26-5-2014
 Meld misbruik2-1-2014 13:24:39

Oh die zijn tof! Veel plezier ermee!

sandrine
14-3-2014
 Meld misbruik2-1-2014 15:51:55

we hadden twijfels tussen deze ook http://juwelen.be/ned/juwelen_detail.asp?productID=6010...
maar als je ze in het echt ziet is da toch heel anders hoor.
en kozen we dan voor volledige tekeningen in de ringen.die V strepen zagen er veel dunner uit en die andere waren ook wa zwaarder als je ze in handen had.dus liever een sterkere ring dan een mooie ring :-)

Ann
26-5-2014
 Meld misbruik2-1-2014 17:31:05

Dat is waar, het is tenslotte ook de bedoeling dat je hem de rest van je leven draagt :-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...