Terug naar overzicht
Hey Heidi Ben hier ook al naar het kijken geweest en lijkt me ook wel heel tof maar ik heb de app nog niet.Als je meer weer erover mag het je ma altijd laten weten.Of als ik meer weet laat ik het je ook weten.Groetjes HanneP.S.: We hebben dezelfde trouwdatum. :)
Hey dames, Ik heb net even een kijkje genomen en wat info hierover gelezen en lijkt me echt wel leuk! Dank u wel voor de tip. Ik bespreek het even met mijn vriend. Moesten we die aankopen laat ik zeker weten wat we ervan vinden.Groetjes en een fijn jaar gewenst!
Mogelijke problemen bij deze applicatie.Video neemt héél veel ruimte in beslag, hangt dus af van je gigabytes op je Ipad, of probeer een usb-schijf of zo eraan te koppelen.Er kan echter meer opgenomen worden, indien de beeldgrootte en/of kwaliteit lager wordt ingesteld, dat wordt dan minder interessant.Bij onbemande opnames wordt er nogal wat flauwe kul of schunnige praat verkondigt.De camera wordt dan het ideale podium voor mensen die zichzelf belangrijker vinden, dan het inspreken van wensen.Dus achteraf zal er dus geknipt en gemonteerd moeten worden, indien je dit wilt verwijderen.Maar misschien valt dit allemaal wel mee.grtz