Nu Online
Momenteel zijn er 645 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

wedstrijd bruid en bruidegom en gewonnen!!

2-1-2014 10:58:42

wie had dit ooit kunnen denken,

ik had meegedaan voor een trouwkostuum of bruidstaart.

en we hebben gewonnen. we hebben de trouwkostuum van masterhand gewonnen.

Zo blij en gelukkig en toch zo twijfels van dit kan niet waar zijn,

wie heeft er ook ooit iets gewonnen van bruid e bruidegom?

en wat zijn jullie ervaringen?

ma
19-7-2014
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1518

sandrine
14-3-2014
 Meld misbruik2-1-2014 11:26:01

niets gewonnen maar alvast proficiat,een grote kost minder in ieder geval,costuum is niet niets hee :)
geniet van je prijs.

Kim
4-10-2014
 Meld misbruik2-1-2014 18:05:12

WAUW !!! SUPER :-)

Melissa
27-6-2014
 Meld misbruik2-1-2014 18:43:47

Proficiat! Dat is een zeer leuke cadeau.

Sannie
20-6-2014
 Meld misbruik27-2-2014 12:58:34

Ik heb 2 overnachtingen gewonnen in Maastricht. Wij hebben de voucher al per mail gekregen. We moeten nog boeken en zijn van plan om begin mei te gaan. Ik kon ook niet geloven dat ik eens iets gewonnen had :)

ma
19-7-2014
 Meld misbruik4-3-2014 18:56:51

Ondertussen is hij zijn kostuum effectief gaan halen enkel zijn hemd riem en schoenen moest hij zelf voorzien. Dus het is echt wel de moeite waart om met wedstrijd mee te doen.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info