Terug naar overzicht
hey hier 20 dagen meer dan jou nog 70 dagen te gaan.ik ben hier begonnen op 210 dagen maar ben officieel begonnen aan 913 dagen.dus het gaat hier ook heel vlug plots.de kriebels komen hier ook lichtjes en ben er contant mee bezig in mijn hoofd ;)hier is ook al heel wat geregeld.trouwjurk en kostuum is al in ons bezitmijn trouwschoenen heb ik ook,al de das hebben we al zijn en mijn lingerie ook al.mijn haaraccesoires en mijn haar is terug gekleurd naar mijn naturelle kleur ;)de ringen zijn besteld en deels van ons :pmijn avondkleed is ook al in mijn bezit mits ik in de avond mijn trouwkleed niet meer zal dragen.de uitnodigingen zijn verzonden.wat me nog te doen staat is mijn trouwdatum vastleggen (reeds gereserveerd)zijn schoenen,huwelijksdecoratie voor de auto en voor thuis.de taart en bloemenmijn proefkapsel in februari.en da ist dan.dan ist gewoon kwestie van wachten hee ;)
HOi bruidjes , hier nog 41 dagen op de teller , en ook bijna alles is klaar- kostuum enschoenen bruidegom- mijn bruidslaarzen zijn al gekocht- eerste pas jurk + bolero is al in mijn bezit- bruidslingerie is gekocht- aankopen snoep voor tafel indeling -decoratie voor zaal en tafels -uitnodigingen verstuurd , en alle bevestigingen zijn binnen- ringen zijn al in ons bezit-fotograaf , vervoer , ... is in ordeWat mij nu nog staat te doen:-vandaag proefbeurt make-up en proefkapsel- tweede pas jurk & afhalen (vermoedelijk dezelfde dag)- definitief doorgeven gasten- speech schrijven- aatste contact met de dj- en mijn vriend moet nog bruidsboeket gaan bestellenAangezien ik zelf mijn bruidstaart maak , ga ik ook deze volgende week al is tekenen , zodat ik mijn idee op papier heb
leuk om zelf je bruidstaart te maken zeg.kon ik dat maar,maar heb daar geen tijd voor me 4 kinderen die in de weg lopen steeds als ik in de keuken ben :(
De bruidstaart zou ik zelf ook niet aandurven denk ik, dus wauw! Het is natuurlijk fijn als alles zo mooi loopt en er (voorlopig) geen dingen mislopen maar er zijn altijd van die dingen die je natuurlijk niet op voorhand kan voorspellen. Zo is mijn laatste nieuw zorg; gaat iedereen op tijd zijn (en ja ik weet het je kunt doen alsof je jezelf er niets van aan trekt maar als die personen belangrijk zijn wacht je toch en je jaagt jezelf op) en gaat de schoonmoeder alsnog opdagen (dat is echt mijn aller aller aller ergste nachtmerrie).
hoi dames , ik bak heel veel , heb al meerdere bruidstaarten gebakken , dus vind ik niet meer dan normaal dat ik zelf mijn taart bak