Terug naar overzicht
Hallo,Wij gaan ook een gastenboek leggen. Mijn nicht heeft dit ook gedaan en er stonden heel wat toffe reacties in om later nog eens na te lezen.Zij had 't gelegd op weg naar 't toilet. Daar moet iedereen wel eens passeren :-) Men moest ook langs daar om naar buiten te gaan, dus dat was dubbel meegenomen.Groetjes,Ilse12 mei 2007
Oh ja, ik zou 't vermelden in de speech voor 't eten...Groetjes,Ilse12 mei 2007
Hoi WendyAls je dat op een strategische plaats legt, wordt daar zeker in geschreven. En als je het vermeldt in de speech, weet iedereen het zeker.Er worden wel leuke reacties in geplaatst, maar soms vergeten de mensen hun namen te vermelden... Dat is wel jammer!GroetjesVeroniek20 07 2007
Hi Wendy,Wij gaan ook een gastenboek leggen. Wij gaan dit ook vermelden in onze speech. We denken er ook aan om een klein aandenken te geven aan de genodigden en we gaan dit dan naast het gastenboek zetten.
Wij hadden er eentje, en ik zou het zeker aanraden.Het is een prachtige herinnering.Bijna iedereen heeft er iets in geschreven, buiten enkele koppels.Bij het houden van de speech, had mijn man er iets van gezegd.We hadden het boek aan de uitgang gelegd, en hadden er ook onze bedankje bijgelegd, dus konden ze die niet vergeten zonder te tekenen.
Bedankt voor jullie reacties! We gaan er dan zeker ook een leggen, op een strategische plaats en het vermelden in de speech.Groetjes,Wendy