Terug naar overzicht
we zoeken nog een liedje voor in onze alternatieve viering terwijl iedereen een kaarsje gaat branden voor de overledene te herdenken.
we willen geen te triestig liedje, want het blijft natuurlijk onze trouw , maar we willen wel eventjes stil blijven staan bij degene die er niet meer bij kunnen zijn.
Wie kan ons helpen?
afscheid van een vriend van Clouseau vind ik niet echt passen,
er zijn er toch verschillende die er niet meer bij zijn.
Het liefst had ik iets in nederlands maar is heel moeilijk te vinden.
Hopelijk kunnen jullie me helpen!
Groetjes
zonder jou tikt de klok even snel,da is toch een mooi liedje?maar ken de titel niet ervan weet wel dat van clouseau is.anders heb je ook, mooie liedjes van marco borsato of andré hazes.
dat is net dat van Clouseau afscheid van een vriend.
you'll be in my heart van Tarzan :-)
Hey, Ik vind de Nederlander Guus Meeuwis heel mooi zingen. Misschien het liedje "Dat Komt Door Jou". Of iets van Marco Borsato bijvoorbeeld Ik zou het zo weer overdoen.
Hey,
Ik vind de Nederlander Guus Meeuwis heel mooi zingen. Misschien het liedje "Dat Komt Door Jou".
Of iets van Marco Borsato bijvoorbeeld Ik zou het zo weer overdoen.
Ik ben niet zo thuis in Nederlandstalige muziek, maar ik vind persoonlijk your song van elthon john wel toepasselijk. Iedereen denkt dat het alleen mr een liefdeslied is, maar de tekst is toepasselijk op alle mensen die je graag ziet, of zij er nu nog zijn of niet.
- [Elton John] You'll Be In My Heart- [Elton John] Can You Feel The Love Tonight- [Elton John] Circle Of Life- [Whitney Houston] I Will Always Love You- [Dionne Warwick] That's What Friends Are ForHopelijks ben je hier iets mee. In het nederlands vond ik niet direct iets.Groeten,Thierry Heldenberghwww.trouwfuif.com
Ik mis je van Maaike ouboter is echt wel mooi
bedankt allemaal, ga het dit weekend eens bekijken!
Hoi, Bruce springsteen- You're missingStef Bos- door de windyevgueni-als ze lacht (maar dat is voor mij persoonlijk omdat dit bij de overledene past)
bedankt allemaal,we hebben een ander gevondengordon en replay elke stap die je neemt.wat denken jullie?
bedankt allemaal,
we hebben een ander gevonden
gordon en replay elke stap die je neemt.
wat denken jullie?
Altijd heb ik je lief - Clouseau?