Nu Online
Momenteel zijn er 479 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

vrijgezellen

3-1-2014 14:27:05
Dag iedereen!

Wij zitten nu echt in de fase dat iedereen in onze omgeving gaat trouwen. Zo gaat nu mijn beste vriendin ook trouwen en zijn we op zoek naar een origineel vrijgezellenfeest! Nu is het lastig dat ik het met een andere vriendin regel maar die heeft ook de mijne geregeld met mijn beste vriendin. We willen evenaren natuurlijk maar ik weet natuurlijk niet wat wij met de mijne gaan doen.

Wie kan ons helpen met leuke ideetjes?

kathleen
9-8-2014
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 736

Marie-Constance
16-8-2014
 Meld misbruik3-1-2014 14:36:51

hey Kathleen,

Enkele dingen die ik al gedaan heb zijn:
- zilverklei workshop en daarna iets eten en op stap in Lier mret opdrachtjes (dresscode black and red)
- uit eten en worden opgehaald in een limo en op stap in Gent met dresscode "Black and Gold"
- Workshop buikdans met eten en op stap in Antwerpen
- Workshop bollywood-dans en daarna opdrachtjes in antwerpen en eindigen bij Mascara (is een travestietenshow): dresscode bruid=engel, gasten=duivels

Wat ik zelf nog als ideetjes heb voor vriendinnen:
- privé sauna/zwembad complex afhuren en een privé hawaï feestje/beach-party geven (ik eet dat Lakonia dat doet)
- karting (waarom zouden alleen mannen iets actief mogen doen?)

ik weet niet of jullie actieve dingen willen doen en of dat verkleden tot de mogelijkheden behoort?

groetjes,

Marie

Vanessa
31-8-2013
 Meld misbruik3-1-2014 15:08:23

Wij zijn met mijn vrijgezellen een chocolade workshop gaan doen in Mechelen bij Sjolaa ( met de trein en op de trein hadden ze hapjes en bubbels voorzien). Daarna uiteten en shaken.

tinne
15-5-2015
 Meld misbruik3-1-2014 22:10:07

Ik heb al een aantal vrijgezelle meegedaan: salsa les, cocktailworkshop, kajakken met picknick onderweg, fotoshoot met eerst make-up-sessie, kleuren- en stijlconsulent die advies geeft, upperdareparty, met limo naar Antwerpen en daar gaan tapas eten, dat zijn zo de dingen waar ik het eerst opkom :-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...