Terug naar overzicht
hey Kathleen,Enkele dingen die ik al gedaan heb zijn:- zilverklei workshop en daarna iets eten en op stap in Lier mret opdrachtjes (dresscode black and red)- uit eten en worden opgehaald in een limo en op stap in Gent met dresscode "Black and Gold"- Workshop buikdans met eten en op stap in Antwerpen- Workshop bollywood-dans en daarna opdrachtjes in antwerpen en eindigen bij Mascara (is een travestietenshow): dresscode bruid=engel, gasten=duivelsWat ik zelf nog als ideetjes heb voor vriendinnen:- privé sauna/zwembad complex afhuren en een privé hawaï feestje/beach-party geven (ik eet dat Lakonia dat doet)- karting (waarom zouden alleen mannen iets actief mogen doen?)ik weet niet of jullie actieve dingen willen doen en of dat verkleden tot de mogelijkheden behoort? groetjes,Marie
Wij zijn met mijn vrijgezellen een chocolade workshop gaan doen in Mechelen bij Sjolaa ( met de trein en op de trein hadden ze hapjes en bubbels voorzien). Daarna uiteten en shaken.
Ik heb al een aantal vrijgezelle meegedaan: salsa les, cocktailworkshop, kajakken met picknick onderweg, fotoshoot met eerst make-up-sessie, kleuren- en stijlconsulent die advies geeft, upperdareparty, met limo naar Antwerpen en daar gaan tapas eten, dat zijn zo de dingen waar ik het eerst opkom :-)