Nu Online
Momenteel zijn er 710 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bedankingen

3-1-2014 21:00:20
Hallo

Wij zijn nog op zoek naar een leuke bedanking voor onze gasten maar jet liefst willen we iets fairtrade en binnen budget.
Iemand ervaring hiermee?

Dank je wel :)

miek
20-7-2014
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 1107

Lieselot
14-3-2015
 Meld misbruik3-1-2014 22:28:35

Wij maken zelf confituur met seizoensfruit dat we vinden op de markt. Veel succes!

Lentl
28-6-2014
 Meld misbruik4-1-2014 0:41:54

Advocaat

Margot
4-10-2014
 Meld misbruik5-1-2014 0:44:41

Theezakje of koffiepatch aan de mensen meegeven vanuit de wereldwinkel (Oxfam) met een briefje eraan van "Jullie zijn altijd welkom om een koffie of thee te komen drinken terwijl we de trouwfoto's bekijken" of iets in die trant. (Sorry dat ik niet origineler uit de hoek kom, maar het is al wat laat om nog veel na te denken :-)).
Zo kan je één doosje thee voor meerdere gasten gebruiken.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...