Nu Online
Momenteel zijn er 609 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

postbus...voor envelopkes :)

4-1-2014 10:27:01
He bruidjes, ben met de decoratie bezig, ik kan al afvinken 11 pomanders, kandelaars, naamkaartjes (zelf gemaakt), en wasspeldjes bruid en bruidegom, ik zit nog wel met een probleem ben maar aan t denken waar kan ik de envelopjes in steken, ik wou eerst een vogelkooi maar vind er geen dan kon ik die versieren...iemand idee kes alle idee kes zijn welkom :)

wendy
27-6-2014
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 688

leticia
4-10-2014
 Meld misbruik4-1-2014 11:34:03

Hen Wendy,
Als je op pinterest kijkt dan krijg je verschillende voorbeelden.
Daar ga je zeker mooie dingen op vinden ;)

Evelyn
6-6-2014
 Meld misbruik4-1-2014 15:52:49

ik ga een oude melkkan gebruiken voor onze enveloppen. aan de onderkant ga ik een ggleuf slijpen , en aan de sluit kant dus de boven kant van de kan hang ik een slot aan . ik ga ze schilderen met de tekeningen die op onze uitnodigingen staan. eerst was ik van plan een amerikaanse postbus te nemen, maar die zou dan gemakkelijk kunnen open blijven staan, en dat vertrouw ik niet.

Saar
7-9-2013
 Meld misbruik5-1-2014 10:56:49

Wij hadden als thema London, en mijn schoonpapa heeft een houten brievenbus gemaakt. nagemaakt van iets wat we op een Britse site gezien hadden.

http://www.flickr.com/photos/zuperzara/9719143564/

wendy
27-6-2014
 Meld misbruik5-1-2014 14:02:28

he Saar heb even naar je foto's gezien, de label is dat in zanddeeg, degene met de vogeltjes, alvast allen bedankt om het advies

Sarra
15-4-2017
 Meld misbruik20-4-2014 16:54:22

http://www.2dehands.be/dieren-toebehoren/dierenaccessoi...

Wij verkopen twee witte vogelkooien. Wij hebben deze vorig jaar op onze trouw gebruikt voor de enveloppen in te steken. Zeer mooi!

Mvg

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...