Terug naar overzicht
ah hier is mijn trouwjurk al in mijn bezit,heb die gekocht in een outlet bruidswinkel in kortrijk (chinelle) dus dat is ook al een klus minder ;) kostuum hebben we ook al,voor de vent eigenlijk enkel nog zijn schoenen en de kapper en ik mijn haar,make-up,wenkbrauwen,nagels en da is heten idd het gaat plots zo vlug hee met samen nog 68 dagen te gaan.ben benieuwd naar jou dag ;)
En is het meegevallen Dorothy?Ik ben gisteren ook mogen gaan, ik geef toe ik had al allerlei doemscenario's in mijn hoofd zien voorbij flitsen. Maar ik vond het nog altijd supermooi en heb het met spijt terug uitgedaan!!!!!Ik ook schrik voor nog wat moet komen, inderdaad nog drukke weekends!!! Hier moet nog het één en ander geregeld worden!!!
Het is super goed meegevallen.Ik heb altijd twijfels gehad, maar sinds gisteren 17u zijn die allemaal weg.Als er iemand van klanten of personeelsleden passeerden, keken ze me aan met een glimlach van : oooohhhhhh, hoe mooi...Het deed ook bijmij wat pijn om het weer uit te moeten trekken.8/2 2de pas en als alles goed zit, mag het mee.Voel me plots zooo anders :-))
Superblij voor jou!! Klinkt zalig!